اعضای شبکه نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان زرند برگزارگردید

به مناسبت چهل و دومین سالروزتأسیس شورای نگهبان،همایش بصیرتی اعضای شبکه نظارت و بازرسی انتخابات این شهربا حضورسرهنگ منصور ذوالعلی مسئول دفترنظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان در تالارفرهنگیان این شهر برگزار شد. به گزارش فت فتواز کرمان :به مناسبت چهل و دومین سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای نگهبان، همایش بصیرتی اعضای شبکه نظارت و […]

به مناسبت چهل و دومین سالروزتأسیس شورای نگهبان،همایش بصیرتی اعضای شبکه نظارت و بازرسی انتخابات این شهربا حضورسرهنگ منصور ذوالعلی مسئول دفترنظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان در تالارفرهنگیان این شهر برگزار شد.

به گزارش فت فتواز کرمان :به مناسبت چهل و دومین سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای نگهبان، همایش بصیرتی اعضای شبکه نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان زرند، با حضور پرشور جمعی از اعضای شبکه نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان زرند در محل تالار فرهنگیان این شهر برگزار شد.

در این نشست سرهنگ منصور ذوالعلی مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان، مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات زرند، حجت‌الاسلام شجاعی امام جمعه، سیدرضا حسینی فرماندار و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان زرند نیز حضور داشتند.

علی پوررنجبر مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات زرند در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای ایران اسلامی و با تقدیر از اعضای شبکه نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان زرند، بیان داشت: سالروز تاسیس شورای نگهبان بهانه‌ای است که ما بتوانیم هرسال با گرامیداشت این روز ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه این نهاد مقدس در نظام جمهوری اسلامی، از زحمات شما عزیزانی که با این شورا همکاری دارید، قدردانی نماییم.

وی با ارائه گزارشی از دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان زرند و اشاره به سختی‌های کار در این مسیر، بیان داشت: بسیار خرسندیم که با وجود دسیسه‌های دشمنان قسم خورده‌ی ایران اسلامی، همیشه بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب موجب شکست نقشه‌های دشمن شده است و با وجود جنگ نابرابر اقتصادی که با دشمنان داریم، خوشحالیم که مردم شهرستان زرند همواره از جمله شهرستان‌های برتر در حضور حداکثری در انتخابات بوده‌اند.

سرهنگ ذوالعلی نیز با تبریک اعیاد و ایام ماه ذی الحجه و گرامیداشت سالروز تاسیس شورای نگهبان، بیان کرد: نتیجه‌سنجی و بررسی عملکرد یک ارگان و نظام و حتی انقلاب‌ها، با توجه به محدودیت‌ها و امکاناتی که در اختیار آن‌ها بوده است، انجام می‌شود و اگر از این جنبه نگاه کنیم، شورای نگهبان یکی از موفق‌ترین ارگان‌هایی است که بعد از انقلاب اسلامی تشکیل شده است. نهاد شورای نگهبان یکی از نهادهایی است که بعد از انقلاب و با هدف رسیدن به اهداف و آرمان‌های مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکیل شده است.

وی با اشاره به وجود افراد موثر و مخلص در شبکه نظارت و بازرسی انتخابات کشور، بیان داشت: ما احتمالاً در عدم استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها در جهان مقام اول را داریم، و همان طور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند «بسیاری از ظرفیت‌های کشور تاکنون با غفلت دست­ اندرکاران بی‌استفاده یا کم‌استفاده مانده است»، و منظور از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها بیشتر نیروی انسانی و ظرفیت‌های فرهنگی است که ما باید بتوانیم از آن‌ها به نحو احسن استفاده نماییم.

در این همایش امام جمعه زرند در سخنانی اعتماد مردم را یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی دانست وگفت: یکی ازدستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی که انقلاب ما بر پایه آن به پیروزی رسید وتاکنون هم استمرار داشته است اعتماد مردم بوده است، اعتمادی که بواسطه آن نظارت وحقوق عامه مردم شکل گرفته و و باعث شده که درهمه صحنه ها مردم پای کار نظام وانقلاب مردانه بایستند واین دستاورد خیلی بزرگی است.

وی ادامه داد: امروز وظیفه تک تک ماست که این سرمایه عظیم مردمی را برای ادامه این انقلاب وحرکت رو به رشد آن درمسیرتحقق تمدن نوین اسلامی مراقبت ومحافظت کنیم .

شجاعی شورای نگهبان را یک دستاورد برای نظام دانست که امروز حافظ و مراقب ونگهبان و پاسبان سایر ارزشهای انقلابی ماست.

لازم به توضیح است که تجلیل از خانواده‌های ناظرین پیشکسوت و متوفی و غبارروبی و گل‌افشانی قبور مطهر شهدا نیز از جمله اقداماتی بود که به مناسبت سالروز تاسیس نهاد مقدس شورای نگهبان، در این روز انجام شود.

خبرنگار :علی نجف پور




اعضای شبکه نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان زرند برگزارگردید

منبع: خــبرگزاری بســیج
? اعضای شبکه نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان زرند برگزارگردید