اعزام ۶۰ دختر رابری به زیارت مرقد شهید سلیمانی

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان رابر از اعزام یک کاروان یکروزه از دختران خود‌سرپرست، بی‌سرپرست و دارای سرپرست بیمار تحت عنوان دختران حاج قاسم به زیارت مرقد شهید سلیمانی خبر داد. جواد سلندری  در گفتگو با سرویس فرهنگی نذیر کرمان؛ شهرستان رابر با اعلام این خبر گفت: به‌مناسبت دهه کرامت میلاد با سعادت حضرت […]

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان رابر از اعزام یک کاروان یکروزه از دختران خود‌سرپرست، بی‌سرپرست و دارای سرپرست بیمار تحت عنوان دختران حاج قاسم به زیارت مرقد شهید سلیمانی خبر داد.

جواد سلندری  در گفتگو با سرویس فرهنگی نذیر کرمان؛ شهرستان رابر با اعلام این خبر گفت: به‌مناسبت دهه کرامت میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر و میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت وولایت امام رضا علیه السلام به همت امام جمعه انقلابی شهرستان رابر کاروان ۶۰نفری از دختران خودسرپرست ویتیم ودارای سرپرست بیمار به زیارت قبر مطهر سردار دل‌ها مشرف شدند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: شهید سلیمانی از محبوب‌ترین چهره‌های جهان اسلام که فکری جز برای عزت اسلام و مظلومان جهان در سر نداشت و ابعاد فرهنگی شخصیتی شهید سلیمانی حلقه مفقود شده‌ای که ضرورت تبیین شخصیت والای سردار بزرگ اسلام لازم است.

سلندری با قدردانی از میرگنجانی بخشدار ماهان و خیرین گفت: از دیگر برنامه‌های این اردوی زیارتی بازدید از باغ شاهزاده ماهان وکمک هزینه یک میلیون تومانی ۱۰ نفر از این دختران به مشهد مقدس توسط خیرین نیز اهدا شد.
سلندری همچنین از خیرین درخواست کرد: هرکس می تواند جهت اعزام سایر دختران به مشهد مقدس این نهاد را یاری کنند

رئیس کمیته امداد همچنین ازهمکاری فرماندهی سپاه ومدیر اداره آموزش وپرورش رابرتقدیر وتشکر کرد.

انتهای خبر/

 




اعزام ۶۰ دختر رابری به زیارت مرقد شهید سلیمانی

منبع:آرمـان
? اعزام ۶۰ دختر رابری به زیارت مرقد شهید سلیمانی