اعزام ۴۵ زائر اولی ریگانی به مشهد مقدس

دبیر کانون‌های خدمت رضوی ریگان گفت: به همت این تشکل، ۴۵ زائر اولی راهی مشهد مقدس شدند. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان، علی فرامرزی اظهار داشت: زائر اولی‌ها به واسطه این سفر پربار معنوی که به گفته خودشان در اوج ناباوری نصیب‌شان شد، ضمن شکرگزاری مداوم از این لطف خداوند و نگاه […]

دبیر کانون‌های خدمت رضوی ریگان گفت: به همت این تشکل، ۴۵ زائر اولی راهی مشهد مقدس شدند.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان، علی فرامرزی اظهار داشت: زائر اولی‌ها به واسطه این سفر پربار معنوی که به گفته خودشان در اوج ناباوری نصیب‌شان شد، ضمن شکرگزاری مداوم از این لطف خداوند و نگاه ویژه امام هشتم، با دل‌هایی مملو از محبت اهل بیت (علیهم السلام) راهی صحن و سرای امام مهربانی‌ها شدند.
 
دبیر کانون‌های خدمت رضوی ریگان افزود: ما افرادی که تاکنون به حرم رضوی مشرف نشده‌اند یا مدت طولانی از سفرشان می‌گذرد و شرایط مالی مناسبی ندارند را پس از شناسایی و تأیید به مشهد مقدس اعزام می‌کنیم.
 
وی تصریح کرد: شرکت در برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر و میهمان شدن سر سفره پربرکت حضرت رضا علیه‌السلام در طول مدت اسکان در مشهد از برنامه‌های این سفر است.
 
فرامرزی از اعزام ۴۵ زائر اولی ریگانی به مشهد مقدس خبر داد و بیان داشت: این کاروان با همکاری خیرین رضوی و خادم‌یاران رضوی و به دعوت آستان امام رضا (ع) به مشهد مقدس مشرف شدند.
 
وی افزود: کانون خدمت رضوی ریگان برای اعزام زائر اولی‌ها در مناطق محروم این شهرستان همچنان برنامه‌ریزی می‌کند.
منبع: دیارنخل
انتهای خبر/د




اعزام ۴۵ زائر اولی ریگانی به مشهد مقدس

منبع:آرمـان
? اعزام ۴۵ زائر اولی ریگانی به مشهد مقدس