اعزام ۱۱ تیم امدادی به مناطق سیل زده رفسنجان

رئیس جمعیت هلال احمر رفسنجان گفت: ۱۱تیم عملیاتی امدادی از شهرستان‌های استان کرمان به مناطق درگیر سیلاب در رفسنجان اعزام شده اند. حسن امینی با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در این شهرستان گفت:بعد از آغاز بارندگی ۱۱ تیم امدادی و ۵٠ امدادگر از شهرستان‌های شهداد، کرمان و ماهان به همراه تیم واکنش سریع […]

رئیس جمعیت هلال احمر رفسنجان گفت: ۱۱تیم عملیاتی امدادی از شهرستان‌های استان کرمان به مناطق درگیر سیلاب در رفسنجان اعزام شده اند.

حسن امینی با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در این شهرستان گفت:بعد از آغاز بارندگی ۱۱ تیم امدادی و ۵٠ امدادگر از شهرستان‌های شهداد، کرمان و ماهان به همراه تیم واکنش سریع به رفسنجان اعزام شدند که به همراه نیرو‌های بسیج در حال امدادرسانی به مردم سیل زده هستند.

او گفت: در پی جاری شدن سیلاب در سطح شهر، ۵٠ خانه توسط نیرو‌های عملیاتی هلال احمر رفسنجان تخلیه آب گردید و با توجه به وضعیت آب گرفتگی معابر و منازل در روستای کوثرریز، نیرو‌های مقاومت بسیج در حال تخلیه منازل و بردن افراد به جای امن هستند و آبکشی از منازل توسط نیرو‌های هلال احمر انجام شده است.

امینی می گوید: به منظور ممانعت از ورود آب به سمت روستای کوثرریز یک دستگاه بیل مکانیکی نیز در مسیر ورودی جاده رفسنجان مستقر کرده ایم و ازمردم می‌خواهیم با ما همکاری داشته باشند و از ازدحام در مناطق سیل زده و تردد در مناطق گردشگری جلوگیری کنند.

فت فتو کرمان کرمان




اعزام ۱۱ تیم امدادی به مناطق سیل زده رفسنجان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? اعزام ۱۱ تیم امدادی به مناطق سیل زده رفسنجان