اعزام‌ ۱۰ تیم راهداری جنوب کرمان برای کمک به روند حمل و نقل مرز مهران

جیرفت – فت فتو – معاون‌ راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از اعزام‌ ۱۰ تیم راهداری با تجهیزات سبک و نیمه سنگین به مرز مهران خبر داد. به گزارش عصر یکشنبه فت فتو از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان، مجتبی […]

جیرفت – فت فتو – معاون‌ راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از اعزام‌ ۱۰ تیم راهداری با تجهیزات سبک و نیمه سنگین به مرز مهران خبر داد.

به گزارش عصر یکشنبه فت فتو از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان، مجتبی محمودی اظهار داشت: در راستای کمک به روند حمل و نقل و ساماندهی حمل و نقل زائران اربعین حسینی در قالب ماشین آلات سبک و نیمه سنگین شب گذشته به مرز مهران اعزام شدند.
وی افزود: تیم های اعزامی شامل پنج کامیون و پنج دستگاه وانت سواری هایلوکس است که با ۱۷ راهدار به مناطق مرزی اعزام شدند.
وی ادامه داد: این اقدام در راستای دستور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و همچنین کمک به روند تسهیل در حمل و نقل زائران اربعین حسینی در کمترین زمان تجهیز و اعزام شدند.   
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: تیم های اعزامی با نظر مسوولان ستاد اربعین سازمان در مرز مهران ساماندهی و خدمات مورد نظر ستاد را انجام خواهند داد. 
وی بیان کرد: مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان در راستای سیاست های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، تمام تلاش خود را برای ساماندهی بهتر به روند حمل و نقل زائران‌ اربعین حسینی به کار گرفته است.




اعزام‌ ۱۰ تیم راهداری جنوب کرمان برای کمک به روند حمل و نقل مرز مهران

منبع: ایرنـا
? اعزام‌ ۱۰ تیم راهداری جنوب کرمان برای کمک به روند حمل و نقل مرز مهران