اعزام نیروهای هلال احمر به مناطق سیل زده جنوب کرمان

فت فتو/کرمان همزمان با وقوع بارش های سیل آسا در جنوب استان کرمان نیروهای امدادی از مرکز و جنوب استان به مناطق حادثه دیده اعزام شدند. رضا فلاح با اشاره به وقوع بارندگی های سیل آسا در شبانه روز گذشته بیان کرد: شهرستان های رودبارجنوب، منوجان، قلعه گنج و ارزوئیه  دچار سیل و آبگرفتگی معابر […]

فت فتو/کرمان همزمان با وقوع بارش های سیل آسا در جنوب استان کرمان نیروهای امدادی از مرکز و جنوب استان به مناطق حادثه دیده اعزام شدند.

رضا فلاح با اشاره به وقوع بارندگی های سیل آسا در شبانه روز گذشته بیان کرد: شهرستان های رودبارجنوب، منوجان، قلعه گنج و ارزوئیه  دچار سیل و آبگرفتگی معابر شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به ارزیابی مناطق حادثه دیده در شهرستان های مذکور توسط نیروهای هلال احمر افزود: تا کنون طبق گزارشات اولیه ۳۲ خانوار دچار حادثه شدند.

وی با اشاره به امدادرسانی ۱۳۳ نفر در حوادث مذکور خاطرنشان کرد: ۱۲ خودرو در برف و کولاک شهرستان سیرجان توسط نیروهای هلال احمر رهاسازی شدند.

به گزارش فت فتو و به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان تصریح کرد: عملیات جستجو و نجات و امدادرسانی در شهرستان های متاثر از سیل و برف و کولاک ادامه دارد.

انتهای پیام 




اعزام نیروهای هلال احمر به مناطق سیل زده جنوب کرمان

منبع: ایـسنا
? اعزام نیروهای هلال احمر به مناطق سیل زده جنوب کرمان