اعزام نیروهای هلال احمر برای امدادرسانی آفرودسواران حادثه دیده در کویر شهداد

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از اعزام نیروهای امدادی برای کمک به چهار نفر آفرودسوار حادثه دیده در کویر لوت شهداد در منطقه ریگ یلان خبر داد. رضا فلاح عصر امروز، ۲۹ دی ماه در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: طی تماس مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری مبنی […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از اعزام نیروهای امدادی برای کمک به چهار نفر آفرودسوار حادثه دیده در کویر لوت شهداد در منطقه ریگ یلان خبر داد.

رضا فلاح عصر امروز، ۲۹ دی ماه در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: طی تماس مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو آفرود و مصدومیت چهار نفر، بلافاصله نیروهای هلال احمر به منطقه حادثه دیده اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزام چهار تیم امدادونجات از استان کرمان و خراسان جنوبی به منطقه کویر افزود: ١٣ نیروی امدادی از پایگاه‌های نهبندان، شهداد و مرکز استان کرمان و همچنین یک تیم از پایگاه چاهداشی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان خاطرنشان کرد: این عملیات با پشتیبانی اورژانس و نیروی انتظامی کرمان و خراسان جنوبی در حال انجام است.

انتهای پیام 




اعزام نیروهای هلال احمر برای امدادرسانی آفرودسواران حادثه دیده در کویر شهداد

منبع: ایـسنا
? اعزام نیروهای هلال احمر برای امدادرسانی آفرودسواران حادثه دیده در کویر شهداد