اعزام مجدد زائران ایرانی به سوریه در آینده نزدیک

فت فتو/کرمان مراسم تکریم و معارفه مدیر حج و زیارت استان کرمان با حضور رییس سازمان حج وزیارت برگزار شد. دکتر سید صادق حسینی رئیس سازمان حج  زیارت امروز سه شنبه دهم آبان ماه در مراسم تکریم و معارفه مدیر حج و زیارت استان کرمان ابراز امیدواری کرد که با توجه به مسافت استان کرمان تا […]

فت فتو/کرمان مراسم تکریم و معارفه مدیر حج و زیارت استان کرمان با حضور رییس سازمان حج وزیارت برگزار شد.

دکتر سید صادق حسینی رئیس سازمان حج  زیارت امروز سه شنبه دهم آبان ماه در مراسم تکریم و معارفه مدیر حج و زیارت استان کرمان ابراز امیدواری کرد که با توجه به مسافت استان کرمان تا مرز عراق اعزام های عتبات عالیات استان به صورت هوایی انجام شود.

وی با بیان اینکه حدود سه ماه است که زیارت در سوریه به دلیل ناامنی متوقف شده و در سفر به سوریه به وزیر کشور سوریه اعلام کردیم که ناامنی برای زائر ما قابل قبول نیست و آنها نیز متعهد شدند افزود: دور جدید اعزام های سوریه در حال برنامه ریزی می باشد و اعزام به سوریه در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه سیاست راهبردی ما در سازمان حج و زیارت بر سه اصل تامین امنیت، تکریم و رفاه زائران در سفرهای زیارتی است ادامه داد: هر جا احساس کنیم امنیت زائر به خطر می‌افتد حتماً آن را متوقف خواهیم کرد و زائر ایرانی باید با کرامت به سفر زیارتی برود و برگردد.

حسینی با تاکید بر اینکه با رفاه‌زدگی مخالف هستیم اما زائر باید طعم زیارت را به خوبی احساس کند افزود: سفر به عراق نباید به یک سفر تجاری تبدیل شده و بعد معنوی آن حتماً باید حفظ شود.

حسینی با اشاره به اینکه برای امنیت زائر در عراق به ازای هر زائر حدود ۴۰ دلار پرداخت می‌کنیم و به‌شدت پیگیر امنیت زائران هستیم، گفت: خدمت در این مسیر لیاقت می‌خواهد و کارگزاران حج و زیارت توفیق بزرگی دارند که در این مسیر خدمت می‌کنند.

به گزارش فت فتو، در پایان این مراسم «محمد علی ایرانمنش» بعنوان مدیر حج و زیارت استان کرمان منصوب و از زحمات چندین ساله «محمود عرب نژاد» تقدیر و تشکر شد.

براساس این گزارش، صبح امروز نیز رییس سازمان حج وزیارت، مشاور امور استانها و مجلس سازمان، جمعی از کارکنان و کارگزاران استان کرمان با حضور در گلزار بین المللی شهدای کرمان به مقام شامخ شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند.

در این مراسم رییس سازمان حج و زیارت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدا را گرامی داشت.

انتهای پیام




اعزام مجدد زائران ایرانی به سوریه در آینده نزدیک

منبع: ایـسنا
? اعزام مجدد زائران ایرانی به سوریه در آینده نزدیک