اعزام بیمارستان سیار شهید سلیمانی کرمان به مرز مهران + تصویر

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، بیمارستان سیار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی کرمان وابسته به بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استعداد نیروی انسانی ۱۲۰ نفر پزشک، پرستار و پیراپزشک برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین به مرز مهران اعزام شد. روح الله سلیمانی، رئیس بیمارستان حضرت فاطمه(س) کرمان در حاشیه آیین اعزام […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، بیمارستان سیار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی کرمان وابسته به بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استعداد نیروی انسانی ۱۲۰ نفر پزشک، پرستار و پیراپزشک برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین به مرز مهران اعزام شد.

روح الله سلیمانی، رئیس بیمارستان حضرت فاطمه(س) کرمان در حاشیه آیین اعزام این بیمارستان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این بیمارستان وابسته به بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: بیمارستان سیار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی کرمان مجهز به ۶۴ تخت بستری و بخش‌های تخصصی مثل اورژانس، اتاق‌های عمل و بخش پاراکلینیک مثل آزمایشگاه، رادیولوژی و داروخانه است.

رئیس بیمارستان حضرت فاطمه(س) کرمان با اشاره به اینکه استعداد نیروی انسانی این بیمارستان ۱۲۰ نفر از همکاران پزشک، پرستار و پیراپزشک است، گفت: ۲۰ پزشک متخصص این تیم را همراهی می‌کند.

وی با بیان اینکه این بیمارستان مجهز به بخش‌های تخصصی و پزشکان متخصصی است که در این ایام زائران اربعین به آن نیاز دارند، افزود: بخش اورژانس، بستری مردان، جراحی و اتاق عمل و متخصص جراحی، بیهوشی، اوتوپدی، متخصص قلب و تب اورژانس از جمله این بخش‌ها و متخصصان است.

سلیمانی با اشاره به اینکه این پزشکان معمولاً به صورت داوطلبانه برای خدمت به زائران اربعین امام حسین علیه السلام این تیم را همراهی می‌کنند، بیان کرد: بیمارستان سیار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی کرمان از اول شهریورماه به مدت سه هفته در مرز مهران مستقر خواهد شد.

رئیس بیمارستان حضرت فاطمه(س) کرمان تاکید کرد: بیمارستان سیار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی کرمان کلیه خدمات درمانی تشخیصی را به صورت رایگان به زائران اربعین حسینی ارائه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه هر ساله در این ایام این بیمارستان یا در مرز و یا در کشور عراق به زائران و بیماران ارائه خدمت دارد، گفت: سال قبل این بیمارستان در عراق مستقر بود و روزانه به حدود ۳ هزار نفر و در مجموع طی ۱۰ روز به ۳۰ هزار نفر از زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی شد.

استان کرمان , بیمارستان , اربعین , اربعین 1402 , استان کرمان , بیمارستان , اربعین , اربعین 1402 , استان کرمان , بیمارستان , اربعین , اربعین 1402 , استان کرمان , بیمارستان , اربعین , اربعین 1402 , استان کرمان , بیمارستان , اربعین , اربعین 1402 , استان کرمان , بیمارستان , اربعین , اربعین 1402 , استان کرمان , بیمارستان , اربعین , اربعین 1402 ,

انتهای پیام/۵۱۱/




اعزام بیمارستان سیار شهید سلیمانی کرمان به مرز مهران + تصویر

منبع: تسنــیم
? اعزام بیمارستان سیار شهید سلیمانی کرمان به مرز مهران + تصویر