کل اخبار 111002 اخبار امروز : 6
  • تاریخ : دوشنبه - ۱۰ - اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 - April - 2024
  • ساعت :

    اعزام بیش از ۵ هزار دانش‌آموز کرمانی به اردوهای راهیان نور در سال ۱۴۰۲

    کرمان (نذیر کرمان) – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در منطقه اروند، یادمان شهدای منطقه والفجر ۸ و در جمع دانش‌آموزان پسر شرکت‌کننده در اردوهای راهیان نوراز اعزام بیش از ۵ هزار دانش‌آموز کرمانی به اردوهای راهیان نور به مقصد استان خوزستان در سال ۱۴۰۲ خبر داد. رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان […]

    کرمان (نذیر کرمان) – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در منطقه اروند، یادمان شهدای منطقه والفجر ۸ و در جمع دانش‌آموزان پسر شرکت‌کننده در اردوهای راهیان نوراز اعزام بیش از ۵ هزار دانش‌آموز کرمانی به اردوهای راهیان نور به مقصد استان خوزستان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

    رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در جمع دانش‌آموزان حاضر در اردوی راهیان نور گفت: اجرای اردوهای راهیان نور، بهترین فرصت برای شناخت بیشتر از دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از نسل قبلی به نسل جدید است که با اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی توسط سپاه پاسداران با همکاری آموزش و پرورش انجام می‌شود.

    رضایی با اشاره به هجمه وسیع تبلیغاتی دشمن علیه نظام اظهار کرد: امروز دانش‌آموزان در سنگر علم و دانش، نقش بسیار مهمی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب بر عهده دارند.

    مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: رزمندگان، شهدا و جانبازان در هشت سال دفاع مقدس با رشادت‌ها و جوانمردی‌های خود در مقابل دشمنان ایستادند و افتخارات بسیاری را برای ملت و کشورمان آفریدند و اکنون ملت ما با اتحاد، همدلی، یکرنگی و عهدی که با شهدا بسته‌اند در برابر دشمن ایستادند و دانش‌آموزان به عنوان سفیران شهدا می‌توانند زمینه‌ساز خوبی برای ایجاد اتحاد و همدلی باشند.

    وی از اعزام بیش از ۵ هزار دانش‌آموز کرمانی به اردوهای راهیان نور خوزستان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز دختر به اردوهای راهیان نور در آذرماه و دی‌ماه اعزام شده‌اند و اعزام بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز نیز تا پایان بهمن‌ماه در دستور کار است.

    لازم به ذکر است که مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به همراه دانش‌آموزان پسر اعزامی از شهرستان‌های رفسنجان، سیرجان، شهربابک و کوهبنان، یادمان شهدای والفجر ۸ را در منطقه اروند زیارت کرد.




    اعزام بیش از ۵ هزار دانش‌آموز کرمانی به اردوهای راهیان نور در سال ۱۴۰۲

    منبع: پــانا
    ? اعزام بیش از ۵ هزار دانش‌آموز کرمانی به اردوهای راهیان نور در سال ۱۴۰۲

    نوشته های مشابه

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه
    19 - اسفند - 1402

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه

    موجی از گزارش‌ها و اعتراضات شهروندان در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در استان کرمان، نشان از نارضایتی گسترده نسبت به نحوه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد.

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد
    30 - بهمن - 1402

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد

    بم (نذیر کرمان) – مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم از برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد. حسین الله‌آبادی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: قرآن، تنها کتابی است که از زمان نزول تاکنون دستخوش تغییر نشده و هرکس که برای احیای فرهنگ قرآنی تلاش […]

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است
    28 - بهمن - 1402

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است

    کرمان (نذیر کرمان) – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به جایگاه والای جانبازان نزد پروردگار گفت: ایثارگران و جانبازان برای جهاد در راه خدا از مال و جان خود می‌گذرند. مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز با […]

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم
    27 - بهمن - 1402

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    کرمان (نذیر کرمان) – مردم عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان استان کرمان همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار کردند. راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم منبع: پــانا ? راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    google-site-verification=LpVT_XOmM0mXIQSH9gdbeL6NcB6rRetHYPJ3RBKu11A