اعزام بیش از ۵۰۰۰ دانش آموز کرمانی به اردوی راهیان نور خوزستان

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از اعزام بیش از ۵۰۰۰ دانش آموز کرمانی به اردوهای راهیان نور خوزستان در سال ۱۴۰۲ خبر داد. رضا رضایی امروز ۱۶ بهمن ماه در این رابطه اظهار کرد: اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی کاری ارزشمند است که توسط سپاه پاسداران با همکاری آموزش و پرورش […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از اعزام بیش از ۵۰۰۰ دانش آموز کرمانی به اردوهای راهیان نور خوزستان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

رضا رضایی امروز ۱۶ بهمن ماه در این رابطه اظهار کرد: اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی کاری ارزشمند است که توسط سپاه پاسداران با همکاری آموزش و پرورش انجام می‌شود.

وی بیان کرد: اجرای طرح اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای شناخت بیشتر از دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از نسل قبلی به نسل جدید است.

رضایی با اشاره به هجمه وسیع تبلیغاتی دشمن علیه نظام گفت: امروز دانش آموزان در سنگر علم و دانش نقش بسیار مهمی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب بر عهده دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان، شهدا و جانبازان با رشادت‌ها و جوانمردی‌های خود در مقابل دشمنان ایستادند و افتخارات بسیاری را برای ملت و کشورمان آفریدند.

وی گفت: ملت ما با اتحاد، همدلی، یکرنگی و عهدی که با شهدا بسته‌اند، در برابر دشمن ایستادند و دانش آموزان به عنوان سفیران شهدا می‌توانند زمینه‌ساز خوبی برای ایجاد اتحاد و همدلی باشند.

رضایی گفت: تا کنون بیش از ۲۵۰۰ دانش آموز دختر به اردو های راهیان نور در آذرماه و دی ماه به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شده و اعزام بیش از ۲۵۰۰ دانش آموز نیز تا پایان بهمن ماه در دستور کار است.

انتهای پیام




اعزام بیش از ۵۰۰۰ دانش آموز کرمانی به اردوی راهیان نور خوزستان

منبع: ایـسنا
? اعزام بیش از ۵۰۰۰ دانش آموز کرمانی به اردوی راهیان نور خوزستان