اعزام‌ بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز دختر زیارت اولی شهرستان رودبار جنوب به مشهد

در راستای غنی‌سازی فعالیت‌های اوقات فراغت و پایگاه‌های تابستانه، بیش از ۱۰۰۰ دانش آموز دختر زیارت اولی شهرستان رودبار جنوب عازم مشهد شدند.   به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ با پیگیری مدیریت آموزش و پرورش رودبارجنوب و با همت خیرین به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت و پایگاه‌های تابستانه بیش از ۱۰۰۰ دانش […]

در راستای غنی‌سازی فعالیت‌های اوقات فراغت و پایگاه‌های تابستانه، بیش از ۱۰۰۰ دانش آموز دختر زیارت اولی شهرستان رودبار جنوب عازم مشهد شدند.

  به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ با پیگیری مدیریت آموزش و پرورش رودبارجنوب و با همت خیرین به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت و پایگاه‌های تابستانه بیش از ۱۰۰۰ دانش آموز دختر زیارت اولی شهرستان رودبار جنوب به مشهد مقدس اعزام شدند.

 
علی‌ اکبر جرجندی معاون پرورشی آموزش و پرورش رودبار جنوب در حاشیه اعزام دانش‌آموزان به خبرنگار ما گفت: این سفر معنوی نقش مهمی در تربیت دینی و اخلاقی دانش‌آموزان دارد و توجه به فعالیت‌های پرورشی و تربیتی در کنار مسائل آموزشی در مدارس همیشه مد نظر آموزش و پرورش بوده است.
 
وی از مربیان همراه اردوی زیارت اولی‌ها خواست نسبت به هدایت و ایمنی دانش‌آموزان در طول سفر همه نکات را مد نظر داشته‌ باشند تا خاطره خوبی از این سفر زیارتی برای آنها رقم بخورد.
 
گفتنی است؛ دانش‌آموزان علاوه بر زیارت امام رضا(ع) از برنامه‌های مختلف فرهنگی تربیتی هم در این اردو بهره‌مند خواهند شد.
 
بر پایه این خبر مراسم بدرقه دانش‌آموزان با حضور عیسی فلاحی معاون آموزش متوسطه، علی اکبر جرجندی معاون پرورشی، صادق میرزایی کارشناس امور فرهنگی و حجت‌الاسلام خاور مسئول دارالقران المهدی(عج) در دبیرستان امام خمینی(ره) برگزار شد.
 
انتهای خبر/پورحیدر 




اعزام‌ بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز دختر زیارت اولی شهرستان رودبار جنوب به مشهد

منبع:آرمـان
? اعزام‌ بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز دختر زیارت اولی شهرستان رودبار جنوب به مشهد