اعتکاف، آب حيات بخش در کویر غفلت‌هاست

امام جمعه رودبار جنوب گفت: اعتکاف، آب حيات بخش در کویر غفلت‌هاست و امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران در بیش از چندین مسجد شهرستان این مراسم معنوی در حال برگزاریست. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو، حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش ظهر امروز در جمع معتکفین برادر شهرستان رودبار جنوب در مسجد ابوالفضل(ع)، گفت: […]

امام جمعه رودبار جنوب گفت: اعتکاف، آب حيات بخش در کویر غفلت‌هاست و امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران در بیش از چندین مسجد شهرستان این مراسم معنوی در حال برگزاریست.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو، حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش ظهر امروز در جمع معتکفین برادر شهرستان رودبار جنوب در مسجد ابوالفضل(ع)، گفت: غفلت از«خود»و«خداى خود»،بستر مرگ ارزشهاى انسانى و نقطه سقوط از پايگاه بلند خردورزى و عشق عرفانى و عامل پيوستن به زندگى پست و حيوانى است.  

 
امام جمعه رودبار جنوب ادامه داد: اعتكاف، آب حيات بخش در كوير غفلت‏هاست.
 
حجت الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش تصریح کرد: اعتکاف هدیه خاص خدا برای میهمانان خود است، زیرا در این موقعیت واقع شدن سعادتی بلند می‌طلبد لذا اگر این عبادت در دوران جوانی اتفاق بیفتد ارزش والایی دارد.
 
امام جمعه رودبار جنوب عنوان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی مراسم اعتکاف در تمام ایران برقرار است، به گونه ای که از یک مسجد در رژیم گذشته، امروزه در بیش از چندین مسجد در شهرستان به همت شما جوانان سنت اعتکاف برپا می شود.
 
مراسم اعتکاف یا ایام البیض از اذان صبح سیزدهم ماه رجب آغاز شده و هنگام اذان مغرب روز پانزدهم رجب پایان می‌یابد.
 
انتهای خبر/پ




اعتکاف، آب حيات بخش در کویر غفلت‌هاست

منبع:آرمـان
? اعتکاف، آب حيات بخش در کویر غفلت‌هاست