اعتقادی، جهادی و انقلابی عمل کردن راه رفع محرومیت است/بارز ترین خصوصیتی که جهاد گر دارد خلوص نیت است

سرهنگ منصور ذوالعلی معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی گفت:وی افزود: جهاد تبیین در راس کار های بسیجی قردار دارد،دوره ای ایست که تا اتفاقی رخ میدهد مستکبرین و صهیونیست ها در ملت های مختلف به گونه ای که خودشان میخواهند روایتگری میکنند. به گزارش”فت فتو” از کهنوج،صبح امروز محمد […]

سرهنگ منصور ذوالعلی معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی گفت:وی افزود: جهاد تبیین در راس کار های بسیجی قردار دارد،دوره ای ایست که تا اتفاقی رخ میدهد مستکبرین و صهیونیست ها در ملت های مختلف به گونه ای که خودشان میخواهند روایتگری میکنند.

به گزارش”فت فتو” از کهنوج،صبح امروز محمد برجی فرمانده ناحیه کهنوج در رزمایش جهادگران فاطمی ضمن عرض خیر مقدم خدمت همه مسئولین و گرامی داشت شهدای مقاومت گفت: گروه های جهادی صرفا توزیع بسته های معیشتی بین افراد نیارمند جامعه نیست.

 
 
وی ضمن اشاره به ظرفیت بسیج و مردم تصریح کرد: گروه های جهادی نقاط قوت برای نظام و جامعه است، اب رسانی به بیش ۴۷ روستا در فاصله ۴۳کیلومتری در کمتر از ۳ ماه از اقدامات گروه های جهادی شهرستان کهنوج است.
 
 
در ادامه معاون اجرائی سپاه ثارالله استان کرمان ضمن عرض خیر مقدم گفت: وظیفه خود میدانم بابت مجاهدت هاو زحماتی که گروه های جهادی میکشند تشکر کنم وخوشحالم از این که امروز در جمع شما هستم.
 
ذوالعلی با اشاره به جهاد و کار های جهادی گفت: از بارز ترین خصوصیاتی که جهاد گر دارد خلوص نیت است.
 
 وی شاخصه اصلی جهاد را دشمن ستیزی دانست و بیان کرد: به جز خلوص نیت و کار جهادی ارزشمند چیزی که همواره در ست داریم ابراز علاقه و وقت اون شخص است و مرتب در حال هدیه دادن است.
 
 
 معاون اجرایی سپاه استان اذعان کرد: از لبه جلویی که از بسیج مردم است انتظار داریم در کنار بسیجی بودن و بسیجی ماندن در گروه های جهادی شرکت کنند.
 
 
سرهنگ ذوالعلی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در راستای بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد: بیشترین جهادی که امروز جامعه به ان نیاز دارد جهاد تبیین است.
 
 
وی افزود: جهاد تبیین در راس کار های بسیجی قردار دارد،دوره ای ایست که تا اتفاقی رخ میدهد مستکبرین و صهیونیست ها در ملت های مختلف به گونه ای که خودشان میخاد روایتگری میکنند.
 
معاون هماهنگ کننده اجرایی استان کرمان با اشاره به حمایت همه جانبه کشور های قسم خورده جمهوری اسلامی ایران گفت: هیچ وقت مثل دوره حاضر در جناح های مختلف دشمنان قسم خوره، کشور های عربی که حمایت مالی میکنند و صهیونیست ها و حمایت از عناصر داخلی حجوم را اغاز کرده اند این عوامل هیچ روزی درسال نیست بیکار باشد در فضای مجازی و دنیای حقیقی اهداف انقلاب مردم و رهبری را مورد حجوم قرار میدهند.
 
 
وی تصریح کرد: مهم ترین جلوه ای که جهاد تبیین دارد،امید افرینی کنیم حمایتی که انجام میشه همه جانبه باشد.
 
 
سرهنگ ذوالعلی با اشاره به شبهات ایجاد شده توسط صهیونیست ها ابراز کرد: دشمنان انقلاب اسلامی میخواهند از طریق جبهه سایبری وعلمی ابهام ایجاد کند ودر بین مومن انقلابی تفرقه ایجاد کنند و جوانان از ارمان های انقلاب دور شود.
 
 
ذوالعلی ضمن اشاره به دستاورد های انقلاب اسلامی تصریح کرد: هستند کسانی که از حمایت کنند گان حکومت پهلوی و کوچک شماردن دستاورد های انقلاب وظیفه همه ماست در این زمینه اگاه باشیم.
 
 
 
وی با اشاره به اینکه در کار جهادی محدوده زمانی و مکانی معنا ندارد بیان کرد: گروه جهادی منتظر سسله مراتب و کسب مجوز نمیگردد تنها چیزی که نیاز دارد هماهنگی و احساس تکلیف است.
 
 
معاون اجرائی سپاه ثارالله استان کرمان در پایان گفت: با علم واگاهی اقدام کنیم
به توجیج کسایی از این فضای مجازی استفاده میکنند، از مقایسه مشکلات کشور با کشورهای دیگه ما باید عوامل داخلی و خارجی رو موثر بدانیم نقش هر کدوم رو در بیاریم خیلی از موارد دست ما نبوده.

انتهای پیام/کیوان




اعتقادی، جهادی و انقلابی عمل کردن راه رفع محرومیت است/بارز ترین خصوصیتی که جهاد گر دارد خلوص نیت است

منبع:آرمـان
? اعتقادی، جهادی و انقلابی عمل کردن راه رفع محرومیت است/بارز ترین خصوصیتی که جهاد گر دارد خلوص نیت است