اعتراف سارقان به هفت فقره سرقت ۲ میلیارد تومانی/سارقان مامورنما در کرمان دستگیر شدند

رئیس‌پلیس آگاهی استان کرمان گفت: چهار سارق که با مراجعه به منازل در ساعات قبل از ظهر، با اطمینان از این‌که مادر خانواده در خانه تنها است و با معرفی خود به عنوان مامور، با ادعای اجرای حکم بازرسی وارد منزل شده و دست به سرقت می‌زدند، دستگیر شدند. به گزارش فت فتو؛ سرهنگ یدالله […]

رئیس‌پلیس آگاهی استان کرمان گفت: چهار سارق که با مراجعه به منازل در ساعات قبل از ظهر، با اطمینان از این‌که مادر خانواده در خانه تنها است و با معرفی خود به عنوان مامور، با ادعای اجرای حکم بازرسی وارد منزل شده و دست به سرقت می‌زدند، دستگیر شدند.

به گزارش فت فتو؛ سرهنگ یدالله حسن‌پور اظهار کرد: «در پی چند فقره سرقت طلا از منازل، تحت پوشش مامور در سطح شهر کرمان، کارآگاهان دایره‌ی عملیات ویژه‌ی پلیس آگاهی با کار شبانه‌روزی به سرنخ‌هایی دست یافتند».

وی افزود: «کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی، هویت عاملان این سرقت‌ها را که اعضای یک باند ۴ نفره بودند، شناسایی و طی رصد اطلاعاتی فعالیت آن‌ها، متهمان را در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند».

حسن پور درخصوص شگرد سارقان توضیح داد: «متهمان در ساعات قبل از ظهر که اطمینان حاصل می‌کردند فقط خانم خانواده در منزل حضور دارد، با عنوان مامور و با ادعای اجرای حکم بازرسی وارد منزل می‌شدند و سپس با توسل به زور و تهدید با چاقو، اقدام به سرقت طلاجات، زیورآلات و وسایل گران‌قیمت، کم‌حجم و قابل حمل می‌کردند».

 وی گفت: «متهمان در مواجهه با شواهد و مدارک موجود به هفت فقره سرقت به عنف طلاجات و وسایل گران‌بهای منزل به ارزش ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کردند».

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده به مراجع قضایی، از شهروندان خواست از افرادی که تحت پوشش مامور به درب منزل رجوع می‌کنند حتما کارت شناسایی درخواست کرده و موارد مشکوک را با تلفن ۱۱۰ در میان بگذارند.




اعتراف سارقان به هفت فقره سرقت ۲ میلیارد تومانی/سارقان مامورنما در کرمان دستگیر شدند

منبع:بــرنا
?
اعتراف سارقان به هفت فقره سرقت ۲ میلیارد تومانی/سارقان مامورنما در کرمان دستگیر شدند