اعتراف سارقان اماکن خصوصی بم به ۲۱ فقره سرقت

فرمانده انتظامی”بم”از شناسایی و دستگیری ۳ نفر از اعضای باند سرقت از اماکن خصوصی با اعتراف به۲۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش فت فتو سرهنگ”یوسف سلیمانی فرمانده انتظامی بم گفت : با وقوع چندین فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان بم، بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا […]

فرمانده انتظامی”بم”از شناسایی و دستگیری ۳ نفر از اعضای باند سرقت از اماکن خصوصی با اعتراف به۲۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فت فتو سرهنگ”یوسف سلیمانی فرمانده انتظامی بم گفت : با وقوع چندین فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان بم، بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وی افزود: با اتمام تحقيقات پلیسی، سرانجام ۳ نفر سارق در این رابطه شناسایی و در عملیات های جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
سرهنگ”سلیمانی”با اشاره به اعتراف سارقان به ۲۱ فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی و ساختمان های نیمه کاره و بیمارستان بیان داشت: بسیاری از اقلام سرقتی از مخفیگاه افراد دستگیر شده کشف و با شناسایی مالباختگان به آنها تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بم در پایان با قدردانی از مشارکت شهروندان در انجام موفقیت آمیز مأموریت های مختلف پلیسی افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
 
انتهای پیام/ تاج الدینی 




اعتراف سارقان اماکن خصوصی بم به ۲۱ فقره سرقت

منبع:آرمـان
? اعتراف سارقان اماکن خصوصی بم به ۲۱ فقره سرقت