اعتراف به شکار غیرمجاز یک راس قوچ وحشی در کوهبنان

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کوهبنان گفت: پس از بازرسی یک منزل، متخلف شکار و صید یک قوچ وحشی دستگیر شد. به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، حسین روح الامینی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کوهبنان از دستگیری شکارچی غیرمجاز یک راس قوچ وحشی در منطقه آزادکوه کهن روستای رتک این شهرستان خبر داد. […]

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کوهبنان گفت: پس از بازرسی یک منزل، متخلف شکار و صید یک قوچ وحشی دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، حسین روح الامینی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کوهبنان از دستگیری شکارچی غیرمجاز یک راس قوچ وحشی در منطقه آزادکوه کهن روستای رتک این شهرستان خبر داد.

او گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر شکار یک راس قوچ وحشی، ماموران یگان حفاظت شهرستان پس از بررسی صحت و سقم موضوع با هماهنگی مرجع قضایی و اخذ نیابت قضایی از منزل متهم بازرسی کردند.

روح الامینی عنوان کرد: در بازرسی از این منزل مقداری گوشت قوچ وحشی و یک قبضه اسلحه گلوله زنی برنو غیرمجاز و یک قبضه سلاح ساچمه زنی دارای مجوز کشف و ضبط شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کوهبنان با اشاره به اعتراف متخلف به شکارغیرمجاز، اظهار داشت: پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع شد.

‌متخلفان شکار به همراه سه کله تاکسیدرمی غیرمجاز حیوانات وحشی دستگیر شدند

در بازرسی از این دو منزل مقداری گوشت حیوان شکار شده، سه عدد کله تاکسیدرمی حیوانات وحشی و یک قبضه اسلحه دولول کشف و ضبط شد.
مسعود سعید، جانشین رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرمان گفت: در پی گزارش همیاران محیط‌زیست مبنی بر شکارغیرمجاز، محیط بانان شهرستان با چند روز کار اطلاعاتی موفق به شناسایی متخلفان شدند.

او افزود: پس از شناسایی محل اختفاء شکارچیان با هماهنگی مرجع ذیصلاح قانونی و اخذ نیابت قضایی ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان به صورت هم زمان از دو منزل شناسایی شده، بازرسی کردند.

سعید عنوان کرد: در بازرسی از این دو منزل مقداری گوشت حیوان شکار شده، سه عدد کله تاکسیدرمی حیوانات وحشی و یک قبضه اسلحه دولول کشف و ضبط و متخلفان به همراه پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام/ی




اعتراف به شکار غیرمجاز یک راس قوچ وحشی در کوهبنان

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? اعتراف به شکار غیرمجاز یک راس قوچ وحشی در کوهبنان