اعتبارات دولتی برای مدیریت مراکز ترک اعتیاد کافی نیست

معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: اعتبارات دولتی برای مدیریت مراکز ترک اعتیاد کافی نیست و باید از ظرفیت خیران در این حوزه استفاده کرد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، سردار مسعود زاهدیان معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر صبح امروز در دیدار […]

معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: اعتبارات دولتی برای مدیریت مراکز ترک اعتیاد کافی نیست و باید از ظرفیت خیران در این حوزه استفاده کرد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار مسعود زاهدیان معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر صبح امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار داشت: در عرصه مقابله با عرضه مواد مخدر استان کرمان خط معبر کار ماست.

وی با بیان اینکه همکاران ما در فرماندهی انتظامی کرمان جزو پرکارترین عوامل مبارزه در کشور هستند، گفت: فرماندهی انتظامی استان کرمان جزو موفق‌ترین مجموعه‌ها در کشور است.

افزایش نگران‌کننده تعداد معتادان متجاهر در کرمان
معضل درمان معتادان متجاهر در استان کرمان برطرف شود

معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه در عرصه مقابله با عرضه مواد مخدر و جمع‌آوری معتادین متجاهر فعالیت می‌کنیم، افزود: اعتبارات دولتی برای مدیریت مراکز ترک اعتیاد کافی نیست.

وی با بیان اینکه لازم است در این حوزه خیران ورود کنند، ادامه داد: انجمن خیران ترک اعتیاد در استان کرمان تشکیل شده و هرچه خیران بیشتر به این حوزه وارد شوند، آسیب‌های اجتماعی کاهش بیشتری پیدا می‌کند.

سردار زاهدیان با اشاره به مشکلات زیاد مراکز ماده ۱۶ و لزوم استفاده از ظرفیت خیران، بیان کرد: در پایداری در درمان معتادین مشکل داریم زیرا خیلی از کمپ‌ها مسائل آموزشی ترک اعتیاد و مذهبی را رعایت نمی‌کنند.

معتادان متجاهر در خیابان‌های کرمان ساماندهی شوند
چرا معتادان متجاهر در استان کرمان ساماندهی نمی‌شوند/ از کمبود زیرساخت‌ها تا ارائه آمارهای متناقض

وی با بیان اینکه اقدامات سلبی در این حوزه پاسخگو نیست، افزود: باید افراد معتاد از لحاظ روحی و روانی به سمتی بروند که خودشان به ترک اعتیاد رغبت داشته باشند که متاسفانه به دلایل مختلف در این حوزه در کرمان ضعیف عمل شده است.

معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه باید از لحاظ روانی این افراد بازسازی شوند، بیان کرد: معتادان ویژگی‌های خاصی دارند و افراد باهوشی هستند و پذیرش کار ذهنی و فکری خیلی خوب را دارند.

انتهای پیام/۵۱۱/




اعتبارات دولتی برای مدیریت مراکز ترک اعتیاد کافی نیست

منبع: تسنــیم
? اعتبارات دولتی برای مدیریت مراکز ترک اعتیاد کافی نیست