اطلس سرمایه‌گذاری استان کرمان در حال تدوین

استاندار کرمان گفت: برای ارائه خدمات بهتر اطلس سرمایه‌گذاری در دست تدوین است. به گزارش فت فتو، زینی وند در حاشیه بازدید از خزانه معین استان کرمان گفت: برای رونق و تسهیل فضای کسب کار باید اقدامات بیشتری صورت گیرد ودر سال آینده باید جایگاه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان ارتقا پیدا کند. وی افزود: استاندار […]

استاندار کرمان گفت: برای ارائه خدمات بهتر اطلس سرمایه‌گذاری در دست تدوین است.

به گزارش فت فتو، زینی وند در حاشیه بازدید از خزانه معین استان کرمان گفت: برای رونق و تسهیل فضای کسب کار باید اقدامات بیشتری صورت گیرد ودر سال آینده باید جایگاه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان ارتقا پیدا کند.

وی افزود: استاندار کرمان درباره حوزه درآمد‌های استان نیز اظهار کرد کرمان یک استان معدنی است و باتوجه به افزایش قیمت فرآورده‌های معدنی لذا درآمد استان به نحو محسوسی افزایش داده است.

زینی وند با بیان اینکه تلاش می‌کنیم بخشی از این درآمد‌ها به استان برگردد و مقداری این امر محقق شده گفت: امیدواریم سال آینده بیشتر بتوانیم از این درآمد‌های معدنی وارد استان کنیم.

سلطانی مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمان نیزگفت: تاکنون حدود ۱۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان وصولی استان بوده است.
وی با بیان این مطلب که حدود ۵ هزار میلیارد تومان مازاد درآمد استان است، اظهار کرد: در اعتبارات عمرانی حدود ۴۶۰ میلیارد تومان نقدی پرداخت شده و هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان آن اسناد خزانه است و حدود ۹۸۰ میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای داشته ایم.




اطلس سرمایه‌گذاری استان کرمان در حال تدوین

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? اطلس سرمایه‌گذاری استان کرمان در حال تدوین