اطلس امنیتی استان کرمان به تفکیک حوزه انتخاباتی تهیه شده است

نذیر کرمان/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان بیان کرد: به تفکیک حوزه انتخاباتی، اطلس امنیتی انتخابات استان نیز تهیه شده است.  رحمان جلالی صبح امروز ۲۱ تیرماه در همایش منطقه‌ای آموزشی فرمانداران استان‌های کرمان، یزد و فارس با حضور معاون وزیر کشور گفت: در شکل گیری ستاد انتخابات استان چهار راهبرد آموزشی، اجرایی، […]

نذیر کرمان/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان بیان کرد: به تفکیک حوزه انتخاباتی، اطلس امنیتی انتخابات استان نیز تهیه شده است. 

رحمان جلالی صبح امروز ۲۱ تیرماه در همایش منطقه‌ای آموزشی فرمانداران استان‌های کرمان، یزد و فارس با حضور معاون وزیر کشور گفت: در شکل گیری ستاد انتخابات استان چهار راهبرد آموزشی، اجرایی، تعامل و ارتباطات مدنظر است.

او بیان کرد: قرارگاه جهاد تبیین برای ایجاد مشارکت و رقابت در استان شکل گرفت تا گره‌ها و ابهامات سیاسی که در ذهن برخی وجود دارد، برطرف کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ادامه داد: اولین استانی که شورای فضای مجازی در آن شکل گرفت، کرمان بود و قرارگاه رسانه‌ای استان راه اندازی شد و نقشه رسانه‌ای برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی تهیه شد.

او از ارتباط استان با دفتر نظارت شورای نگهبان سخن گفت و در ادامه با اشاره به ۲۵۰۰ شعبه اخذ رای در سراسر استان، افزود: برای اولین بار همه آمار و اطلاعات هر صندوق رای جمع آوری شد و آماده بهره‌برداری است.

جلالی با تاکید برآنکه در فضای رسانه‌ای کارهای خیلی خوبی انجام شده، تصریح کرد: مقرر است که از اعیاد شعبانیه، سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و دهه فجر برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی استفاده می کنیم.

انتهای پیام




اطلس امنیتی استان کرمان به تفکیک حوزه انتخاباتی تهیه شده است

منبع: ایـسنا
? اطلس امنیتی استان کرمان به تفکیک حوزه انتخاباتی تهیه شده است