اطعام پر مهر جهادگران، سفره روزه داران ۴۰ روستا را عطر آگین کرد

همزمان با ماه مبارک رمضان سفره مهربانی گروه جهادی شهید باکری رودبار در ۴۰ روستای محروم جنوب کرمان گسترده می‌شود. به گزارش سرویس اجتماعی فت فتو؛ ماه مبارک رمضان فرصت ترویج ارزش‌های دینی و اجتماعی و عمل به سنت‌های حسنه‌ مورد تأکید دین مبین اسلام و مورد توصیه اهل بیت عصمت و طهارت است.   […]

همزمان با ماه مبارک رمضان سفره مهربانی گروه جهادی شهید باکری رودبار در ۴۰ روستای محروم جنوب کرمان گسترده می‌شود.

به گزارش سرویس اجتماعی فت فتو؛ ماه مبارک رمضان فرصت ترویج ارزش‌های دینی و اجتماعی و عمل به سنت‌های حسنه‌ مورد تأکید دین مبین اسلام و مورد توصیه اهل بیت عصمت و طهارت است.

 
اطعام و افطار نیازمندان یکی از آیین ویژه ماه ضیافت الهی است؛ سفره‌های ساده اما پر خیر و برکتی که همه ساله به همت بچه های کانون و گروه جهادی شهید باکری در روستاهای جنوب کرمان گسترده می‌شود تا خانواده‌های نیازمند آبرومندانه در فضای صمیمی دور هم به صرف افطاری مشغول باشند.
 
به همت گروه جهادی کانون شهید باکری در چهل روستا از مناطق محروم جنوب کرمان سفره افطاری گسترده می‌شود.
 
حجت الاسلام جمشید خاوری مسئول گروه جهادی شهید باکری در این رابطه به خبرنگار ما گفت: به مناسبت عید نوروز دویست جفت کفش خریداری شده که در بین کودکان و نوجوانان یتیم توزیع می‌شوند.
 
 مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب یکی از برنامه های مناسبتی کانون را بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی برشمرد و افزود: به همت بچه مسجدی‌های گروه جهادی کانون شهید باکری در ۴۰ روستا از مناطق محروم جنوب کرمان سفره افطاری گسترده می شود و البته در کنار برپایی سفره های افطاری طلاب عضو کانون به بیان احکام و مسائل شرعی نیز می‌پردازند.
 
 مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از یکهزار خانواده روستایی جنوب کرمان از فعالیت‌های جهادی کانون فرهنگی هنری شهید باکری بهره مند شده‌اند.
 
وی تصریح کرد: آرزو دارم روزی برسد افراد نیازمند و محروم توانمند شوند و بدون نیاز به حمایت بتوانند برای خود کسب و کاری راه اندازی کنند.

انتهای خبر/پورحیدر 




اطعام پر مهر جهادگران، سفره روزه داران ۴۰ روستا را عطر آگین کرد

منبع:آرمـان
? اطعام پر مهر جهادگران، سفره روزه داران ۴۰ روستا را عطر آگین کرد