اضافه شدن ۴ هزار و ۹۰۰ کاربر جدید به چرخه ترافیک کرمان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اضافه شدن ۴ هزار و ۹۰۰ کاربر جدید به چرخه ترافیک در بهمن ماه خبر داد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو به نقل از روابط عمومی پلیس سرهنگ”اسماعیل خوشوقت”اظهار کرد: در بهمن‌ماه ۱۴۰۱از مجموع متقاضیان دریافت گواهینامه رانندگی، ۴ هزار و ۹۰۰ نفر در آزمون های […]

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اضافه شدن ۴ هزار و ۹۰۰ کاربر جدید به چرخه ترافیک در بهمن ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو به نقل از روابط عمومی پلیس سرهنگ”اسماعیل خوشوقت”اظهار کرد: در بهمن‌ماه ۱۴۰۱از مجموع متقاضیان دریافت گواهینامه رانندگی، ۴ هزار و ۹۰۰ نفر در آزمون های آیین نامه و عملی رانندگی موفق به قبولی و دریافت گواهینامه رانندگی شدند.
 

رئیس پلیس راهور استانافزود: از این تعداد کاربر ترافیکی جدید بهمن ماه، بیش از ۴ هزار نفر قبولی مربوط به پایه سوم رانندگی و مابقی مربوط به پایه سوم ، پایه دوم، پایه یکم، ویژه و موتورسیکلت، موفق به اخذ گواهینامه شدند.
 
وی بیان کرد: در بخش آزمون آیین نامه رانندگی نیز ۱۹  هزار و ۷۷۰ نفر در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد تنها ۳۰ درصد نمره قبولی کسب کرده و به مرحله بعد رفتند.
 
وی خاطرنشان کرد: همچنین در بهمن ماه، گواهینامه  ۷ هزار و ۵۵۳ شهروند تعویض و ۸۴۵ گواهینامه المثنی صادر و  ۲۰ راننده نیز از رانندگی محروم شدند.سرهنگ خوشوقت، گفت: برابر با ماده ۱۷ آیین نامه راهنمایی و رانندگی ، دارندگان گواهینامه ملزم هستند یک ماه زودتر از اتمام مهلت ۱۰ ساله یا مهلت تعیین شده نسبت به تعویض، تجدید و یا تبدیل گواهینامه رانندگی خود اقدام کنند.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰۳ مجتمع آموزشگاه رانندگی در سطح استان فعال و خدمت رسانی می‌کنند که با پیگیری‌های به‌عمل آمده، به زودی تعداد این آموزشگاه‌ها توسعه خواهد یافت و تلاش می‌کنیم هر شهروند فقط در شهر خود در پایه‌های سوم و دوم برای دریافت گواهینامه رانندگی اقدام کرده و نیاز به تردد به سایر شهرهای استان برای حضور در آموزشگاه رانندگی نداشته باشد.

انتهای خبر/ تاج الدینی 

 




اضافه شدن ۴ هزار و ۹۰۰ کاربر جدید به چرخه ترافیک کرمان

منبع:آرمـان
? اضافه شدن ۴ هزار و ۹۰۰ کاربر جدید به چرخه ترافیک کرمان