اضافه شدن ۴ سامانه تردد شمار در جاده‌های جنوب کرمان

برای کنترل هوشمند جاده‌های جنوب کرمان چهار سامانه تردد شمار در محور‌ها اضافه شد. به گزارش فت فتو، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از ثبت تخلف دوربین‌های جاده‌ای برای ۶۳۰۰ راننده متخلف و خودرو در جاده‌های جنوب استان کرمان در موج اول سفر‌های نوروزی خبر داد.   مجتبی محمودی […]

برای کنترل هوشمند جاده‌های جنوب کرمان چهار سامانه تردد شمار در محور‌ها اضافه شد.

به گزارش فت فتو، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از ثبت تخلف دوربین‌های جاده‌ای برای ۶۳۰۰ راننده متخلف و خودرو در جاده‌های جنوب استان کرمان در موج اول سفر‌های نوروزی خبر داد.

 

مجتبی محمودی با اشاره به فعال بودن ۲۳ سامانه و دورببن ثبت نخلف در جاده‌های شریانی و اصلی جنوب استات کرمان گفت: با هدف رصد رانندگان متخلف، سامان دهی ترافیکی و انجام اقدامات راهداری و حمل و نقلی منسجم در نوروز امسال بصورت شبانه روزی کار رصد الکترونیکی بر محور‌های ادتباطی جنوب استان کرمان در جریان است تا بتوانیم حمل و نقل ایمن‌تر و با برنامه تری را برای کاربران جاده‌ای و مسافران نوروزی رقم بزنیم.

 

وی با اشاره به وجود ۴۹ سامانه هوشمند جاده‌ای نظیر ۲۳ دستگاه و سامانه ثبت تخلفات،۱۵ سامانه نظارت تصویری و ۱۱ سامانه تردد شمار گفت:با توجه به اهداف سازمان راهداری در زمبنه هوشمند سازی بیشتر جاده‌ها به زودی ظرفیت خوبی به هوشمند سازی جاده‌ها در محور‌های جنوب کرمان اضافه خواهد شد.

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از اضافه شدن ۴ سامانه تردد شمار در جاده‌های جنوب کرمان خبر داد و گفت:برای فعال شدن این سامانه‌ها بیش از ۱۸۰ میلیون تومان هزینه شده است.




اضافه شدن ۴ سامانه تردد شمار در جاده‌های جنوب کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? اضافه شدن ۴ سامانه تردد شمار در جاده‌های جنوب کرمان