اصحاب رسانه امیدآفرینی کنند و به تبیین واقعیت‌ها بپردازند

فت فتو/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: آنچه که وظیفه کلی اهالی رسانه است انتشار امید در جامعه و تبیین واقعیت‌های موجودی است که دشمن درصدد واژگون نشان دادن آنهاست. محسن روحی عصر ۱۷ مهرماه در آئین تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان‌های رفسنجان و انار در محل مجتمع فرهنگی‌هنری افصح هجری رفسنجان […]

فت فتو/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: آنچه که وظیفه کلی اهالی رسانه است انتشار امید در جامعه و تبیین واقعیت‌های موجودی است که دشمن درصدد واژگون نشان دادن آنهاست.

محسن روحی عصر ۱۷ مهرماه در آئین تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان‌های رفسنجان و انار در محل مجتمع فرهنگی‌هنری افصح هجری رفسنجان با قدردانی از حمایت‌های مجتمع مس سرچشمه رفسنجان از فرهنگ و هنر، اظهار کرد: از اهالی رسانه رفسنجان و انار سپاسگزاریم که در این شرایط غبارآلود راه خود را گم نکردند و ان‌شاءالله در آینده نیز همین‌گونه باشد.

روحی تأکید کرد: آنچه که وظیفه کلی اهالی رسانه است انتشار امید در جامعه و تبیین واقعیت‌های موجودی است که دشمن در صدد واژگون نشان دادن آنهاست.

وی خاطرنشان کرد: هر چند که این سنگ‌پرانی‌ها به کوه باعظمت ایران اسلامی آسیبی نخواهد رساند.

فرماندار رفسنجان نیز در این مراسم گفت: در دو سه ماه اخیر در رفسنجان اتفاقاتی رخ داد که در ۸۰ سال گذشته بی‌سابقه بود. پس از سیل، درگیر مسئله اتباع و پس از آن درگیر آسیب‌های اجتماعی در شهر شدیم که همه آنها فرصتی برای اصلاح شد. در زمینه سیل، اصلاح پل‌ها صورت گرفت که کار مطالعاتی آن با همکاری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان آغاز شده است.

حسین رضایی افزود: در سیل اخیر ۵۰۰ مترمکعب در ثانیه آب وارد شهر شد اما به هر حال خدا را شکر تلفات جانی نداشتیم که مدیون اصحاب رسانه شهرستان هستیم که بصورت لحظه‌ای اطلاع‌رسانی کردند که نقش رسانه را می‌رساند.

وی رسانه‌ها را به مثابه شُش‌های جامعه توصیف کرد و گفت: اگر این عضو بدن دچار عفونت نشود و صحیح کار کند بدن سالم است.

وی افزود: بزرگترین ظرفیت شهرستان رفسنجان، اصحاب رسانه هستند که باید قدردان آنها باشیم. برخی آفات به رسانه‌های رفسنجان ضربه می‌زند. سیاه‌نمایی سبب ناامیدی مردم می‌شود و باید حرفه‌ای‌تر در این حوزه عمل کنیم.

فرماندار رفسنجان با تأکید بر اینکه کار خبرنگاری مچ‌گیری نیست، خاطرنشان کرد: پرونده‌سازی کار خبرنگار نیست و شأن اصحاب رسانه این قضیه نیست. برخی گزارش‌های خبری در رفسنجان بسیار حرفه‌ای است و کمک به شهرستان خواهد بود.

رضایی این را هم گفت که در مسکن خبرنگاران آمادگی داریم اصحاب رسانه‌ای که فرم «ج» آنها قرمز نشده و مسکن ندارند در طرح نهضت ملی، بحث مسکن آنها دنبال و اقدام شود.

انتهای پیام




اصحاب رسانه امیدآفرینی کنند و به تبیین واقعیت‌ها بپردازند

منبع: ایـسنا
? اصحاب رسانه امیدآفرینی کنند و به تبیین واقعیت‌ها بپردازند