اشتغال ۳۴۷ با اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی تسهیلات روستایی

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در زمینه اشتغال روستایی برای ۱۶۳ طرح ۳۵ میلیارد تومان پرداخت شده است. به گزارش سرویس اقتصادی فت فتو؛ مجتبی مصباح صبح امروز در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این سازمان در سال ۱۴۰۱ عنوان کرد: در سال […]

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در زمینه اشتغال روستایی برای ۱۶۳ طرح ۳۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

به گزارش سرویس اقتصادی فت فتو؛ مجتبی مصباح صبح امروز در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این سازمان در سال ۱۴۰۱ عنوان کرد: در سال جاری تعهد اشتغال استان ۶۰ هزار و ۳۷۴ مورد بود که کرمان ۱۰۳ درصد تعهد اشتغال خود را انجام داده است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان رتبه اشتغال استان کرمان از نظر تعداد در کشور را ششم اعلام کرد و افزود: ما به عنوان نماینده در کرمان، تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی استان را در سال آینده ۴۵ هزار و ۷۴ مورد پیشنهاد داده ایم.

وی با اشاره به عملکرد دستگاه‌ها در اجرای تعهد اشتغالی که بر عهده داشتند، افزود: کمیته امداد با ۱۲۱ درصد و بنیاد مسکن با ۴۱ درصد به ترتیب بیشترین و کمترین تعهد اشتغال را درطول یک سال تاکنون انجام داده‌اند.

وی به نتایج پایش اشتغال و آسیب شناسی در سامانه رصد اشاره کرد و گفت: این مهم به سه روش پیامکی، نظارت حضوری و گزارش خواسته شده، صورت گرفته است.

مصباح تاکید کرد: در سامانه رصد، اشتغال الزاما نباید نام افراد بیمه شده حضور داشته باشد، زیرا برخی از افراد با دریافت تسهیلات خوداشتغالی برای خود شغل ایجاد کرده که فرد می‌تواند خودش را به عنوان کارفرما بیمه نکند و این مسئله در حوزه کشاورزی و اصناف بیشتر دیده می‌شود.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان از عملکرد تسهیلات اشتغال پایدار روستایی نیز خبر داد و گفت: ۷۹۱ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۶ در پنج مرحله به استان کرمان ابلاغ شد.

وی تاکید کرد: ۷۲۷ میلیارد تومان از ابتدای طرح تاکنون در استان پرداخت شده و در این زمینه در سال جاری ۱۶۳ طرح با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان که زمینه اشتغال ۳۴۷ نفر را ایجاد کرده، پرداخت شده است.

انتهای خبر/ طهماسبی
 




اشتغال ۳۴۷ با اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی تسهیلات روستایی

منبع:آرمـان
? اشتغال ۳۴۷ با اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی تسهیلات روستایی