اشتغال پایدار در سایه آموزش فنی ایجاد می‌شود

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهرستان جیرفت گفت: فارغ‌التحصیلان به عنوان کارآفرین برای خود و دیگران اشتغال ایجاد می‌کنند. امیر صباحی در گفتگو با گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» در خصوص نقش آموزش‌های فنی در توسعه اقتصادی شهرستان گفت: دانشکده فنی جیرفت تنها مرکز آموزش عالی فنی در جنوب استان کرمان است که خدمات […]

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهرستان جیرفت گفت: فارغ‌التحصیلان به عنوان کارآفرین برای خود و دیگران اشتغال ایجاد می‌کنند.

امیر صباحی در گفتگو با گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» در خصوص نقش آموزش‌های فنی در توسعه اقتصادی شهرستان گفت: دانشکده فنی جیرفت تنها مرکز آموزش عالی فنی در جنوب استان کرمان است که خدمات فنی و آموزشی دولتی خوبی را به افراد جویای علم ارائه می‌کند.

 
رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهرستان جیرفت افزود: دانشجویان این مرکز در آزمون فنی شرکت و پذیرفته می‌شوند و تقریباً این مرکز بدون هیچ شهریه‌ای خدمات آموزشی به دانشجویان ارائه می‌دهد.
 
وی بیان کرد: دانشکده فنی و حرفه‌ای شهرستان جیرفت تنها مرکز فنی و حرفه‌ای است که فارغ‌التحصیل بی‌کار ندارد و به عنوان یک کارآفرین برتر در شهر و استان ما به مردم معرفی می‌شوند کمااینکه ۵۰ درصد از فارغ التحصیلان به عنوان کارآفرین برتر معرفی شده‌اند.
 
صباحی عنوان کرد: طرحی به نام طرح تاد راه‌اندازی شد که این طرح آمار جوانان فارغ‌التحصیل دانشکده فنی را گرفته و در هفته گذشته پنج نفر از فارغ‌التحصیلان جیرفت برای جذب در مدیران خودرو معرفی شدند.
 
رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهرستان جیرفت ابراز کرد: به طور ۱۰۰ درصد آموزش‌های مهارتی در این مرکز اشتغال ایجاد کرده و خواهد کرد کما اینکه آموزش‌های مهارتی نتیجه آن اشتغال بیشتر و کارآفرینی خواهد بود.
 
وی مطرح کرد: در طول یک سال گذشته با انعقاد تفاهم نامه‌های متعدد با مراکز آموزش عالی و سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان امکانات مجهزتر و تکمیل‌تری به دانشجویان در جهت نتیجه مطلوب ارائه شد.
 
صباحی تصریح کرد: دانشکده فنی عالی شهرستان جیرفت فاقد تحصیلات تکمیلی است و دانشجویان این مرکز در مقاطع کاردانی و یک رشته کارشناسی به تحصیلات خود ادامه می‌دهند.
 
رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهرستان جیرفت در پایان خاطر نشان کرد: فارغ‌التحصیلان رشته کارشناسی می‌توانند در استان برای ادامه تحصیلات به مقطع کارشناسی ارشد و تحصیلات تکمیلی راه پیدا کنند.
 
انتهای خبر/ امیری
 
منبع: دقیانوس




اشتغال پایدار در سایه آموزش فنی ایجاد می‌شود

منبع:آرمـان
? اشتغال پایدار در سایه آموزش فنی ایجاد می‌شود