اشتغال اولویت اصلی شهرستان رفسنجان/ دستگاههای اجرایی بروکراسی اداری را کاهش دهند

فت فتو/کرمان فرماندار رفسنجان اشتغال را یکی از اولویت های اصلی شهرستان رفسنجان برشمرد و گفت: دستگاههای اجرایی شهرستان بروکراسی اداری را کاهش دهند. علی اکبر پورمحمدی صبح امروز ۱۴ دی ماه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان رفسنجان گفت: در بازدید ها و دیدارهایی که با سرمایه گذاران بخش دولتی و خصوصی داشتیم، تنها خواسته […]

فت فتو/کرمان فرماندار رفسنجان اشتغال را یکی از اولویت های اصلی شهرستان رفسنجان برشمرد و گفت: دستگاههای اجرایی شهرستان بروکراسی اداری را کاهش دهند.

علی اکبر پورمحمدی صبح امروز ۱۴ دی ماه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان رفسنجان گفت: در بازدید ها و دیدارهایی که با سرمایه گذاران بخش دولتی و خصوصی داشتیم، تنها خواسته آنها همکاری ادارت در خصوص صدور مجوز و کاهش بروکراسی اداری بوده است.

وی با بیان اینکه “تعدادی زیادی از سرمایه گزاران حتی وام و تسهیلات هم از ما نمی خواهند”، افزود: باید زمینه حضور آنها برای ایجاد اشتغال در شهرستان را فراهم کرد.

پور محمدی ضمن تشکر از مدیران کل ادارت استان، از آنها خواست در جهت رفع موانع تولید در این شهرستان کمک کنند و در بحث صدور مجوزها تسهیل کننده باشند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به ایجاد اشتغال خرد و متوسط در شهرستان اشاره کرد و گفت: باید از کسب و کار های خانگی حمایت جدی شود و انگیزه اشتغال در خانواده ها بالا رود. 

فرماندار رفسنجان همچنین به اشتغال در بخش کشاورزی شهرستان اشار کرد و افزود: در حال حاضر حدود ۴۰ هزار خانوار ، جمعیتی بالغ بر ۱۳۰ الی ۱۵۰ هزار نفر در این بخش مشغول به کار هستند و باید زمینه اشتغال در سایر زمینه ها فراهم شود.

انتهای پیام 




اشتغال اولویت اصلی شهرستان رفسنجان/ دستگاههای اجرایی بروکراسی اداری را کاهش دهند

منبع: ایـسنا
? اشتغال اولویت اصلی شهرستان رفسنجان/ دستگاههای اجرایی بروکراسی اداری را کاهش دهند