اشتغال‌زایی برای بیش‌از ۳۰ خانواده با اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی

بانوی موفق کرمانی گفت: در راستای طرح اقتصاد مقاومتی برای بیش‌از ۳۰ خانواده اشتعال‌زایی فراهم شده است. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» انیس سیستانی، بانوی فعال بسیجی درخصوص فعالیت‌های خود در حوزه خانواده و اسلام ابراز کرد: تاکنون دو کتاب به نام‌‌های زبان‌سرخ و صلاة‌صبح را تألیف کرده‌ام و کتاب دم‌مسیحایی […]

بانوی موفق کرمانی گفت: در راستای طرح اقتصاد مقاومتی برای بیش‌از ۳۰ خانواده اشتعال‌زایی فراهم شده است.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» انیس سیستانی، بانوی فعال بسیجی درخصوص فعالیت‌های خود در حوزه خانواده و اسلام ابراز کرد: تاکنون دو کتاب به نام‌‌های زبان‌سرخ و صلاة‌صبح را تألیف کرده‌ام و کتاب دم‌مسیحایی نیز درحال ویراستاری است که در آينده‌ای نزدیک چاپ خواهد شد.
 

وی به دیگر فعالیت‌های خود اشاره کرد و افزود: برنامه‌های چون جلسات سبک‌زندگی برای مادران و فرزندان، انواع کلاس‌های تقویتی برای دانش‌آموزان برگزار کرده‌ایم که در این زمینه همکاری بسیار زیادی با آموزش و پرورش و مسجد برقرار کرده‌ایم که به حول‌ و قوه‌الهی بازخوردهای بسیار خوبی در این زمینه دریافت کرده‌ایم.
 
وی در ادامه حجاب را ارثیه حضرت‌ مادر دانست و تصریح کرد: فعالیت با حجاب به نوعی مصونیت است و در جلساتی که با حجاب حضور پیدا می‌کنم، بسياری از آقایان با مرزهای فرهنگی و مذهبی را رعایت می‌کنند نه از صحبت کردن آنان با من متفاوت است که جای بسی خرسندی دارد و این‌گونه بیشتر به حجاب خود افتخار می‌کنم.
 
سیستانی ابراز کرد: در آینده‌ای نزدیک نمایشگاه عفاف و حجاب و عرضه محصولات ایرانی‌ اسلامی را خواهیم داشت که گام مهمی در راستای جهاد‌ تبیین و فرموده‌های رهبر‌معظم‌انقلاب خواهد بود. 
 
وی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از همسر و خانواده خود تصریح کرد: لازم است از حمایت‌های بی‌دریغ خانواده خود تشکر داشته‌ باشم چرا که اگر حمایت‌ها‌، صبر و شکیبایی آنان نبود من هیچ‌وقت به این مرحله از زندگی دست نمی‌یافتم و خدا را شاکرم که توانستم قدمی کوچک در راستای افزایش علم و فرهنگ جامعه بر‌دارم.
 
وی در ادامه به دیگر فعالیت خود در راستای اقتصاد‌ مقاومتی اشاره کرد و افزود: طرح‌ اقتصاد‌ مقاومتی را محوریت اشتغال و کارآفرینی بانوان کرمانی در دستور کار قرار داده‌ایم که بانوان پس از فراگیری آموزش‌‌‌های لازم در حوزه‌هایی مثل خیاطی، پته‌دوزی و فیروزه‌کوبی در منزل مشغول به کار می‌شوند و در کنار کار منزل و امر مهم تربیت‌ فرزند و نسل‌ آینده در اوقات فراغت خود به این امور مشغول شده و سبب درآمدزایی برای خود و خانواده می‌شوند که تاکنون‌ ۳۰ خانواده از این طریق به توانمندسازی رسیده‌اند و کمک بزرگی به جامعه شده‌است.
 
سیستانی به دیگر فعالیت‌های خود اشاره و خاطرنشان کرد: با گروه‌ جهادی شهید‌ یوسف‌الهی همکاری می‌کنم که به‌طور رسمی مجوزهای لازم را اخذ کرده‌ است و در زمینه تهیه دارو، جهیزیه و درمان با استفاده از صندوق گروه‌ جهادی فعال است که تاکنون بیش از ۶۰۰ میلیون‌ تومان وام بدون سود به افراد واجد شرایط اهدا کرده‌ است.

 

انتهای خبر/ تاج‌الدینی 

منبع: بوتیانیوز




اشتغال‌زایی برای بیش‌از ۳۰ خانواده با اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی

منبع:آرمـان
? اشتغال‌زایی برای بیش‌از ۳۰ خانواده با اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی