اسکیت کرمان در بین ۴ استان برتر کشور

رئیس هیئت اسکیت استان کرمان از حضور این استان در بین چهار استان برتر کشور خبر داد. فت فتو کرمان – امیررضا آشورماهانی در همایش تجلیل از اعضای هیئت اسکیت استان کرمان که به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور میثم پاریزی مدیرکل، کریم زاده معاون منابع و پشتیبانی و […]

رئیس هیئت اسکیت استان کرمان از حضور این استان در بین چهار استان برتر کشور خبر داد.

فت فتو کرمان – امیررضا آشورماهانی در همایش تجلیل از اعضای هیئت اسکیت استان کرمان که به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور میثم پاریزی مدیرکل، کریم زاده معاون منابع و پشتیبانی و ریاحی معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، با تبریک دهه مبارک فجر، این ایام الله را یک حرکت بسیار تاثیرگذار و سرنوشت ساز در تاریخ ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: بزرگ مردان زیادی در این ایام رشادت‌های بسیاری رقم زدند و با خون خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند که همه ما باید برای قدردانی از زحمات این بزرگواران، در مسیر روشن شان گام برداریم.

او به بیان گزارشی از عملکرد هیئت استان کرمان پرداخت و گفت: در حال حاضر هیئت اسکیت استان کرمان به رغم تلاش همه دست اندرکارانِ هیئت‌های ورزشی استان و شهرستان‌های کرمان، روز‌های خوبی را می‌گذراند و در جایگاه خوبی قرار گرفته است.

آشورماهانی می‌گوید: روزی که به هیئت اسکیت استان کرمان وارد شدم، وعده دادم روزی این هیئت در جمع استان‌های برتر کشور باشد و امروز با تلاش‌های همه عزیزان، این هیئت ۷ سال متوالی است که در جمع استان‌های برتر کشور است.

به گفته رئیس هیئت اسکیت استان کرمان، در حال حاضر هیئت اسکیت استان کرمان در رتبه چهارم کشور قرار دارد.

همایش تجلیل از اعضای هیئت اسکیت استان کرمان

آشورماهانی می‌گوید: امیدوارم در دو سال باقیمانده از مسئولیت اینجانب در هیئت اسکیت استان کرمان، جدای از حضور این استان در بین استان‌های برتر کشور، به زودی این استان در بین سه استان برتر کشور قرار گیرد.

انتهای پیام/ب




اسکیت کرمان در بین ۴ استان برتر کشور

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? اسکیت کرمان در بین ۴ استان برتر کشور