اسکان حدود ۸۵۰۰ مسافر در مدارس کرمان

۸ هزار و ۴۹۳ نفر مسافر ظرف ۲۴ ساعت گذشته از صبح دوم تا سوم فروردین ۱۴۰۱ در ستاد‌های اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان پذیرش شده اند. غلامرضا نخعی پور ،معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کرمان گفت: در ۲۴ گذشته ۲ هزار و ۳۵۰ خانوار شامل ۸ هزار و ۴۹۳ […]

۸ هزار و ۴۹۳ نفر مسافر ظرف ۲۴ ساعت گذشته از صبح دوم تا سوم فروردین ۱۴۰۱ در ستاد‌های اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان پذیرش شده اند.

غلامرضا نخعی پور ،معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کرمان گفت: در ۲۴ گذشته ۲ هزار و ۳۵۰ خانوار شامل ۸ هزار و ۴۹۳ نفر و معادل ۲۲ هزار و ۹۲۵ نفرروز در ستاد‌های فرهنگیان استان پذیرش شده اند.

او ضمن توصیه به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به همه مسافران نوروزی گفت: از ابتدای فعالیت ستاد‌های اسکان نوروزی تاکنون ۱۰ هزار و ۵۵۳ خانوار شامل ۳۸ هزار و ۳ نفر و معادل ۱۰۲ هزار و ۶۰۶ نفرروز در مدارس و مراکز رفاهی آموزش و پرورش استان کرمان اسکان یافته اند که این میزان نسب به مدت مشابه در سال ۹۸، ۱۹ درصد کاهش داشته است.

به گفته معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان، بیشترین آمار اسکان در شبانه روز گذشته مربوط به شهرستان‌های کرمان، سیرجان و راور بوده است.

فت فتو کرمان کرمان




اسکان حدود ۸۵۰۰ مسافر در مدارس کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? اسکان حدود ۸۵۰۰ مسافر در مدارس کرمان