اسکان بیش از ۴۵ هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان کرمان

رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تبریک سال جدید و تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن، اظهار داشت: استان کرمان یکی از مقاصد مهم گردشگری نوروزی در سطح کشور است و مانند سال‌های گذشته به منظور تسهیل اسکان مسافران در ایام نوروز در سطح استان ۱۵ پایگاه در ۱۵ شهرستان استان […]

رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تبریک سال جدید و تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن، اظهار داشت: استان کرمان یکی از مقاصد مهم گردشگری نوروزی در سطح کشور است و مانند سال‌های گذشته به منظور تسهیل اسکان مسافران در ایام نوروز در سطح استان ۱۵ پایگاه در ۱۵ شهرستان استان راه‌اندازی شده است.

وی بیان کرد: به منظور اسکان مسافران در ایام نوروز در سطح استان ۲۵۵ مدرسه و ۲ هزار و ۳۰۸ کلاس درس در نظر گرفته شده است و ۶۵۰ نفر از همکاران ما در سطح استان عوامل اجرایی ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان را تشکیل می‌دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ۲۵ مرکز رفاهی ما در سطح استان آماده پذیرش مسافران نوروزی است، گفت: تمام تلاش همکاران ما بر این است تا در ایام نوروز میزبان خوبی از مسافران نوروزی در استان کرمان باشیم.

وی از اسکان ۴۵ هزار و ۷۳۸ نفر در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان از آغاز فعالیت تا دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: اسکان نوروزی آموزش و پرورش شامل همه خانوارها بوده و مختص فرهنگیان نیست.

رضایی عنوان کرد: در روز دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳، ۸۱۷ خانوار فرهنگی معادل ۳ هزار و ۴۶۰ نفر، ۵۲۷ خانوار غیرفرهنگی معادل هزار و ۹۹۶ نفر و در مجموع هزار و ۳۴۴ خانوار معادل ۵ هزار و ۴۵۶ نفر اسکان یافتند.

وی با بیان اینکه از آغاز فعالیت ستادهای اسکان استان ۱۱ هزار و ۷۱۴ خانوار، معادل ۴۵ هزار و ۷۳۸ نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده‌اند، ادامه داد: ۲۵ مرکز رفاهی ما در سطح استان نیز آماده پذیرش مسافران نوروزی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه پایگاه‌های ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان در شهرستان‌های انار، بردسیر، جیرفت، راور، سیرجان، شهربابک، شهداد، کهنوج، راین، ریگان، ماهان، بم، رفسنجان و نواحی یک و دو کرمان دایر است، بیان کرد: تمام تلاش همکاران ما بر این است تا در ایام نوروز میزبان خوبی از مسافران نوروزی در استان کرمان باشیم.

انتهای پیام/۵۱۱/




اسکان بیش از ۴۵ هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان کرمان

منبع: تسنــیم
? اسکان بیش از ۴۵ هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان کرمان