اسکان بیش از ۲۰۰۰ گردشگر در مدارس رفسنجان

نذیر کرمان/کرمان فرماندار رفسنجان گفت: بیش از ۲۰۰۰ مسافر و گردشگر در تعطیلات نوروزی در مدارس این شهرستان اسکان یافته‌اند. حسین رضایی امروز ۱۵ فروردین در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان در زمینه اسکان گردشگران در مدارس شهرستان اظهار کرد: حدود ۲۱۰۰ نفر در قالب ۲۴۳ خانوار فرهنگی و ۱۶۸ […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار رفسنجان گفت: بیش از ۲۰۰۰ مسافر و گردشگر در تعطیلات نوروزی در مدارس این شهرستان اسکان یافته‌اند.

حسین رضایی امروز ۱۵ فروردین در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان در زمینه اسکان گردشگران در مدارس شهرستان اظهار کرد: حدود ۲۱۰۰ نفر در قالب ۲۴۳ خانوار فرهنگی و ۱۶۸ خانوار غیرفرهنگی در مجموع ۴۱۱ خانوار در ۱۱ مدرسه مناطق مختلف شهرستان رفسنجان از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ اسکان یافته‌اند.

وی افزود: اسکان مسافران نوروزی در این فضاها در قالب بیش از ۷۶ کلاس درس تا ۱۳ فروردین‌ماه انجام شد.

به گفته فرماندار رفسنجان این مدارس به امکانات اولیه تجهیز و بر اساس تعرفه تعیین شده اسکان میهمانان نوروزی به‌ صورت شبانه‌روزی انجام شده است.

وی تصریح کرد: ستاد اسکان میهمانان نوروزی در حال خدمت‌رسانی بوده و بیشترین مهمانان از تهران، اصفهان، کرمان، یزد و دیگر استان‌های کشور پذیرش شدند.

رضایی خاطرنشان کرد: رفسنجان با جاذبه‌های طبیعی و گردشگری فراوان، در تعطیلات نوروز پذیرای هزاران میهمان از مناطق مختلف کشور بود.

انتهای پیام




اسکان بیش از ۲۰۰۰ گردشگر در مدارس رفسنجان

منبع: ایـسنا
? اسکان بیش از ۲۰۰۰ گردشگر در مدارس رفسنجان