اسلام، رهبری و اتحاد ۳ عامل ماندگاری جمهوی اسلام ایران

امام جمعه موقت کرمان گفت: علت پا برجا ماندن کشور ایران را بر سه عامل اسلام، رهبری و اتحاد استوار است و هرکس به این سه مورد ضربه واردکند، خائن است به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آئین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهر کرمان برگزار شد. حجت‌الاسلام محمد صباحی در […]

امام جمعه موقت کرمان گفت: علت پا برجا ماندن کشور ایران را بر سه عامل اسلام، رهبری و اتحاد استوار است و هرکس به این سه مورد ضربه واردکند، خائن است

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آئین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهر کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد صباحی در خطبه‌های این هفته شهر کرمان به سالروز شهادت آیت‌الله مدرس اشاره کرد و گفت: روز مجلس نامیده‌اند او که الگویی نمونه در مجلس است بسیار نامگذاری به جایی است اما سرمشق مشکلی بوده مجلس به معنای جسور و دلیر و صاحب عزت‌نفس  و این مرد الگویی برای همه  به خصوص افرادی است که به مجلس راه خواهند یافت و باید همیشه به این امر توجه داشته باشیم و امام خمینی (ره) خیلی شخصیت مدرس اهمیت می‌دادند.

وی در ادامه به واقعه ۱۶ آذر و کودتا ۲۸ مرداد پرداخت و افزود: زمانی که کودتا ۲۸ مرداد در ایران اتفاق افتاد و دولت آمریکا ۲۱ میلیون دلار برای این امر هزینه کردند و موفق هم شد و بعد از کودتا ریس جمهور آمریکا پیروزی امید بخشی نصیب قوای طرفدار تثبیت اوضاع برای آزادی شده است.

خطیب جمعه موقت کرمان گفت: آمریکا در فرهنگ خود کلمات را جابه‌جا می‌کند و به سرکوب یک ملت پبروزی سیاسی می‌گوید و وابستگی را به تثبیت اوضاع تعبیر کند و این چنین سعی در تثبیت وابستگی کشور ایران به آمریکا داشت.

حجت‌الاسلام صباحی اذعان کرد: آمریکا با ۲۰ میلیون دلار کودتا کرد اما اکنون چند هزار برابر هزینه می‌کند تا کشور ایران را تجزیه کند و اما موفق نمی‌شود.

وی علت پا برجا ماندن کشور ایران را بر سه عامل استوار دانست و گفت: هر کس به این سه عامل خیانت کند هم‌دست آمریکا است که اولین آن اسلام است که سختی‌های زیادی را برای ماندن اسلام تحمل می‌کنند عامل دوم رهبری امامین انقلاب است رهبری برای بقاء کشور نقش برجسته‌ای دارند و سومین عامل اتحاد مردم بوده و هر کس به این سه عامل لطمه بزند به کشور و انقلاب ضربه زده است.

خطیب جمعه موقت کرمان در ادامه به جنایات آمریکا در غزه اشاره و ابراز کرد: آمریکا اکنون نیز در فلسطین جنایات زیادی را مرتکب می‌شود و به مردم فلسطین که از خانه و کاشانه خود آواره شده‌اند تروریست می‌گویند.

حجت‌الاسلام صباحی در خصوص اغتشاشات سال گذشته نیز اذعان کرد: پارسال آمریکا و دولت‌های غربی برای فوت عادی یه شهروند ایرانی که به مرگ طبیعی هم از دنیا رفته بود، جنگ رسانه‌ای و هجمه‌ی زیادی را علیه مردم ایران به راه انداختند اما اکنون در غزه هزاران نفر را خاک و خون می‌کشند اما صدایی از آنها در نمی‌آید و سیاست آمریکا و گفتار آمریکا با یکدیگر منافات دارد.

انتهای خبر/ طهماسبی

 




اسلام، رهبری و اتحاد ۳ عامل ماندگاری جمهوی اسلام ایران

منبع:آرمـان
? اسلام، رهبری و اتحاد ۳ عامل ماندگاری جمهوی اسلام ایران