اسرائیل، دشمن بشریت است/ مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان می‌زنند

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج گفت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان می‌زنند. مولوی عبیدالله شهیکی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس گفت: قدس، مسئله‌ای است که همه کشورهای اسلامی، در قبال فلسطین وظیفه دارند […]

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج گفت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان می‌زنند.

مولوی عبیدالله شهیکی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس گفت: قدس، مسئله‌ای است که همه کشورهای اسلامی، در قبال فلسطین وظیفه دارند و باید موضع‌گیری درستی در این زمینه داشته باشند.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج با تأکید بر این‌که رژیم صهیونیستی دشمن بشریت است، عنوان کرد: برخی از کشورهای اسلامی به دنبال عادی‌سازی با این رژیم هستند و این در حالی است که مسلمانان کشورهای مختلف باید با هم همبستگی داشته باشند.

وی ادامه داد: عادی‌سازی روابط کشورهای اسلامی با رژیم اسرائیل، چشم‌پوشی بر اقدامات این رژیم کودک‌کش است و این در حالی است که در قرآن عظیم‌الشأن دستور اکید مبنی بر عدم دوستی با دشمنان خداوند آمده است.

مولوی شیهکی ابراز کرد: گویا اسرائیل همچون انگلی برای تضعیف کشورهای اسلامی است و می‌خواهد بین مسلمانان اختلاف ایجاد کند و اهداف شوم و ضد اسلامی دارد و اخیرا نیز شاهد تکرار تجاوز صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی بودیم که می‌توانیم این اتفاقات را جنایت جنگی محسوب کنیم.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج افزود: در ماه مبارک رمضان مسجد‍الاقصی از سوی صهیونیست‌ها مورد تجاوز و بی‌حرمتی قرار می‌گرفت و عبادت مسلمانان در ماه مهمانی خدا سلب شد؛ بنابراین خواسته ما و تمامی مسلمانان این است که نهادهای بین‌المللی در این زمینه اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اتفاقات اخیر از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنیم و اعلام حمایت ما با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان خواهد بود و از تمام ملت ایران، استان کرمان و به ویژه مردم اهل سنت شهرستان فهرج درخواست داریم که در این راهپیمایی شرکت کنند تا این حضور مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان باشد.

انتهای خبر/م




اسرائیل، دشمن بشریت است/ مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان می‌زنند

منبع:آرمـان
? اسرائیل، دشمن بشریت است/ مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان می‌زنند