استمداد اهالی شهرستان محروم قلعه‌گنج از معاون اول رییس‌جمهور

کرمان– فت فتو– معاون اول رییس‌جمهور که عصر چهارشنبه در ادامه بازدید خود از مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان دقایقی پیش به شهرستان محروم قلعه گنج رفته بود، در جمع اهالی حاضر شد، سخنان و درخواست‌هایشان را شنید و دستور پیگیری داد. دریافت ۵ MB به گزارش خبرنگار فت فتو دکتر محمد مخبر که وزیر […]

کرمانفت فتو– معاون اول رییس‌جمهور که عصر چهارشنبه در ادامه بازدید خود از مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان دقایقی پیش به شهرستان محروم قلعه گنج رفته بود، در جمع اهالی حاضر شد، سخنان و درخواست‌هایشان را شنید و دستور پیگیری داد.


دریافت
۵ MB

به گزارش خبرنگار فت فتو دکتر محمد مخبر که وزیر جهاد کشاورزی، استاندار کرمان و دیگر مسئولان ملی و استانی وی را همراهی می کنند ظهر امروز از طریق فرودگاه جیرفت وارد استان کرمان شد.

معاون اول رییس جمهور پس از حضور در فرودگاه و استقبال توسط استاندار کرمان، گزارشی از وضعیت سیل در این استان دریافت کرد و با بالگرد عازم شهرستان های دیگر همجوار و درگیر سیل شد.

در جریان بازدید از این شهرستان ها مخبر وارد شهرستان قلعه گنج شد که به محض نشستن بالگرد وی، اهالی به سمت وی آمدند و درخواست ها و مشکلاتشان را بیان کردند.

از جمله این اهالی آقایان علی علیمردانی و علی شمبویی بودند که به نمایندگی از عشایر ایل شمبویی مشکلات خود را بیان و اعلام کردند که تعدادی از عشایر در حاشیه تالاب جازموریان گرفتار سیل شده اند و تقاضای کمک دارند.

معاون اول رییس جمهور نیز دستور فوری پیگیری صادر کرد.

قرار است عصر امروز نشست ستاد مدیریت بحران در جنوب استان کرمان با حضور معاون اول رییس جمهور تشکیل، مسائل و مشکلات موجود بررسی و تصمیم گیری شود.

شهرستان‌های رودبارجنوب، منوجان، قلعه گنج و مناطقی از اُرزوئیه بیشتر از سایر مناطق استان کرمان طی چندروز اخیر درگیر سیلاب بوده‌اند که معاون اول رییس‌جمهور به قصد بازدید از آنها به کرمان آمده است.

مخبر در بدو ورود به فرودگاه جیرفت گفت که مشکلات مناطق سیل‌زده در کرمان و دیگر استان های همجوار جمعبندی و برای تصمیم گیری در دولت مطرح می شود تا در کمترین زمان ممکن بررسی و برطرف شود.




استمداد اهالی شهرستان محروم قلعه‌گنج از معاون اول رییس‌جمهور

منبع: ایرنـا
? استمداد اهالی شهرستان محروم قلعه‌گنج از معاون اول رییس‌جمهور