استقلال درخواستی برای جذب مهاجم لالیگایی نداشته است

باشگاه استقلال تهران هنوز درخواستی برای جذب مهاجم اسپانیایی مد نظر سرمربی آبی پوشان نداشته است. به گزارش نذیر کرمان، تیم فوتبال استقلال تهران پس از صدر نشینی در نیم فصل اول و گذر از مشکلات موجود، تصمیم به تقویت خود برای نیم فصل دوم گرفت. در همین راستا هم جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال […]

باشگاه استقلال تهران هنوز درخواستی برای جذب مهاجم اسپانیایی مد نظر سرمربی آبی پوشان نداشته است.

به گزارش نذیر کرمان، تیم فوتبال استقلال تهران پس از صدر نشینی در نیم فصل اول و گذر از مشکلات موجود، تصمیم به تقویت خود برای نیم فصل دوم گرفت. در همین راستا هم جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال لیست اولیه خود را قبل از بازی هفته پانزدهم لیگ برتر به مدیران این باشگاه داد تا مقدمات حضور این بازیکنان را فراهم کنند.

اما با توجه پیگیری‌هایی که از سوی باشگاه استقلال صورت گرفت مشخص شد لیست اول نکونام برای نیم فصل دوم شدنی نیست. همین موضع باعث شد تا او لیست دیگری شامل فرشاد احمدزاده، امید نورافکن، رضا اسدی، رضا شکاری و روبرتو تورس را به باشگاه ارائه دهد.

با پیگیری‌های نذیر کرمان مشخص شد مدیران باشگاه استقلال هنوز درخواستی را در خصوص انتقال روبرتو تورس به باشگاه گل گهر ارسال نکرده اند. هرچند باشگاه گل گهر اعلام کرده است تصمیم نهایی را سرمربی این تیم خواهد گرفت.

با وجود این شرایط پیش بینی می‌شود مارینوس اوزونیدیس سرمربی سیرجانی‌ها با این انتقال مخالفت کند، چرا که این بازیکن یکی از مهره‌های کلیدی او است و در نیم فصل اول هم در به ثمر رسیدن گل‌های تیم او تأثیرات بسیار زیادی را داشت.

کد خبر ۵۹۸۹۷۱۸




استقلال درخواستی برای جذب مهاجم لالیگایی نداشته است

منبع: مــهر
? استقلال درخواستی برای جذب مهاجم لالیگایی نداشته است