استقرار ۴۰ ایستگاه نوروزی در استان کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت :چهل ایستگاه نوروزی در استان کرمان مستقر خواهد. به گزارش فت فتو ، سردار ناظری در نشست خبری با بیان اینکه ۴۲۰واحد گشت در شبانه روز در سطح استان وجود دارد و ۴۰ایستگاه نوروزی در سطح استان کرمان مستقر می شود گفت: امسال شعار ما پلیس هوشمند ،قانون نداری و […]

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت :چهل ایستگاه نوروزی در استان کرمان مستقر خواهد.

به گزارش فت فتو ، سردار ناظری در نشست خبری با بیان اینکه ۴۲۰واحد گشت در شبانه روز در سطح استان وجود دارد و ۴۰ایستگاه نوروزی در سطح استان کرمان مستقر می شود گفت: امسال شعار ما پلیس هوشمند ،قانون نداری و نشاط بهاری است که امیدواریم با افزایش سفر ها و با رعایت قانون و مقررات ، کاهش خطرات و در نهایت آرامش در سفر ها را رقم بزنیم .

وی در زمینه چهارشنبه آخر سال گفت : آگاه سازی عمومی برای اقشار آسیب پذیر ، برخورد قانونی افراد با سابقه در این زمینه از جمله مواردی است که ما را به هدفمان که ارتقا ی نظم و امنیت جامعه است نزدیک تر کند این در حالی است که نظارت خانواده ها هم باید در این زمینه افزایش یابد .

سردار ناظری افزود: از آنجایی که محور های کویری خسته کننده بودند امسال برای کاهش تصادفات و حوادث با همکاری بخش ها و شهرستانها پلیس اقدام به راه اندازی موکب هایی کرده است که راننده ها برای استراحتی موقت از خدمات این موکب ها استفاده کنند .

وی گفت: ۲ هزار و ۴۷۰ نقطه مکانی از جمله طلافروشی ها به سامانه مها وصل شده اند تا ابزاری باشد برای حفاظت از اموال و دارایی های مردم و با همکاری رسانه ها امروز ۱۳ هزار خودرو به جی پی اس نصب کرده اند تا از سرقت خودروها جلوگیری شود .




استقرار ۴۰ ایستگاه نوروزی در استان کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? استقرار ۴۰ ایستگاه نوروزی در استان کرمان