‎ استقرار ۳ دستگاه موتورسیکلت مجهز آتش‌نشانی در گلزار شهدای کرمان/ شهرداری حتی یک درخت را در جنگل قائم از بین نمی‌برد

مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری کرمان گفت: سه دستگاه موتورسلیکلت با دستگاه‌های پیشرفته برای تیم آتش‌نشانی مستقر در گلزار شهدا خریداری می‌شود تا در کمترین زمان ممکن ماموریت خود را انجام دهند. مرتضی هوش‌هویدا امروز در گفت‌و‌گو با فت فتو در کرمان اظهار داشت: کمیته برگزاری سالگرد شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی شهرداری […]


مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری کرمان گفت: سه دستگاه موتورسلیکلت با دستگاه‌های پیشرفته برای تیم آتش‌نشانی مستقر در گلزار شهدا خریداری می‌شود تا در کمترین زمان ممکن ماموریت خود را انجام دهند.

مرتضی هوش‌هویدا امروز در گفت‌و‌گو با فت فتو در کرمان اظهار داشت: کمیته برگزاری سالگرد شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی شهرداری کرمان تشکیل و جلسات متفاوت و بسیار زیادی گذاشته شده است و معاونت‌ها و سازمان‌های شهرداری پای‌کار هستند.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری کرمان در گلزار شهدا برای سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: کار عمرانی در گلزار شهدا توسط شهرداری انجام می‌شود و زیباسازی و فضاسازی‌ها را انجام می‌دهیم.

هوش‌هویدا ابراز داشت: ساخت سرویس‌های بهداشتی، پارکینگ، ایجاد دسترسی به خیابان‌ها، ساماندهی موکب‌ها و ساماندهی حمل و نقل ازجمله اقدامات شهرداری کرمان در گلزار شهداست.

وی از فعالیت تیم آتش‌نشانی در گلزار شهدا خبر داد و یادآور شد: مقرر شده است، سه دستگاه موتورسلیکلت با دستگاه‌های پیشرفته نیز برای تیم آتش‌نشانی مستقر در گلزار شهدا خریداری شود تا اگر خدایی‌نکرده حریق اتفاق افتاد بتوانند به‌سرعت اطفای حریق را انجام دهند.  

مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری کرمان یادآور شد: در سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با توجه به اینکه شرایط شیوع کرونایی دو سال قبل را پشت سر گذاشته‌ایم به نظر می‌رسد شمار زیادی از مردم به کرمان بیایند و امکانات شهرداری بیش از این جواب نمی‌دهد و همه دستگاه‌های مسؤول باید پای‌کار باشند.

هوش‌هویدا تصریح کرد: شهرداری کرمان فرای آن وظیفه‌ای که بر عهده‌اش گذاشته شده است، کارهای بزرگی را در گلزار شهدا انجام می‌دهد و فکر می‌کنم، امسال بتوانیم سالگرد خوبی را برای سردار دل‌ها در کرمان برگزار کنیم. 

وی در پاسخ به فت فتو که درباره نگرانی مردم در مورد وضعیت درختان جنگل قائم در حاشیه اجرای طرح‌های گلزار شهدا پرسید، تصریح کرد: ما در محدوده حوض ستاره چند لاین دسترسی می‌دهیم و یکسری درخت قرار بوده در این بخش جابه‌جا شود.

مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری کرمان تاکید کرد: کمیسیون ماده هفت اجازه نمی‌دهد حتی یک درخت را از بین ببریم و در بازدیدی که همراه با شهردار کرمان از اجرای طرح‌های گلزار شهدا داشتیم، تعدادی درخت در مسیر بود که قرار شد جابه‌جا شده و در جای دیگری کاشته شوند.

هوش‌هویدا عنوان کرد: به هرحال با توجه به حجم جمعیتی که به سمت گلزار شهدای کرمان می‌آید، مجبوریم سطح دسترسی برای تخلیه جمعیت زیاد در گلزار شهدا را داشته باشیم و هرچه لاین‌های خروج بیشتر باشد، جمعیت هم زودتر پراکنده می‌شود، اما اصل قصه این است که طرح جامع گلزار شهدا باید هرچه سریع‌تر اجرا شود.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





‎ استقرار ۳ دستگاه موتورسیکلت مجهز آتش‌نشانی در گلزار شهدای کرمان/ شهرداری حتی یک درخت را در جنگل قائم از بین نمی‌برد

منبع: فــارس
? ‎ استقرار ۳ دستگاه موتورسیکلت مجهز آتش‌نشانی در گلزار شهدای کرمان/ شهرداری حتی یک درخت را در جنگل قائم از بین نمی‌برد