استقرار ۱۰ تیم بازرسی  بهداشت محیط و حرفه‌ای در رفسنجان و انار

فت فتو/کرمان رئیس گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی گفت: هشت تیم بازرسی در سطح شهرستان رفسنجان و دو تیم بازرسی در شهرستان انار مشغول به فعالیت هستند.  به گزارش فت فتو، مجید رنجبر کاظمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طرح بسیج سلامت نوروزی  هشت تیم بازرسی در سطح شهرستان رفسنجان و دو […]

فت فتو/کرمان رئیس گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی گفت: هشت تیم بازرسی در سطح شهرستان رفسنجان و دو تیم بازرسی در شهرستان انار مشغول به فعالیت هستند. 

به گزارش فت فتو، مجید رنجبر کاظمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طرح بسیج سلامت نوروزی  هشت تیم بازرسی در سطح شهرستان رفسنجان و دو تیم بازرسی در شهرستان انار برای انجام اقدامات لازم تشکیل شده است که مشغول فعالیت هستند. 

وی توضیح داد: از۲۵ اسفند ماه تا کنون از ۱۰ مرکز اقامتی و تمام مدارسی که به عنوان اسکان در نظر گرفته شده اند بازدید و کلیه آموزش های لازم در خصوص  رعایت مسائل بهداشتی داده شده است.

رئیس گروه بهداشت محیط افزود: از اماکن بین راهی بازدید و از ۳۵۰ مرکز توزیع موادغذایی بازرسی انجام شد که طی آن دو مورد تعطیلی در چند روز گذشته صورت گرفت.

رنجبر کاظمی تصریح کرد: همکاران من به وسیله دستگاه های مخصوص میزان تی پی ان، دمای محیط و روغن غذا را نیز کنترل می کنند که در این مورد نیز در مجموع ۲۵۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد معدوم شده اند. 

وی تاکید کرد؛ بازدید از سامانه های آبرسانی شهرستان نیز دردستور کاراست که تاکنون  نزدیک به ۲۰۰ مورد کلر سنجی نیز انجام شده است.

انتهای پیام




استقرار ۱۰ تیم بازرسی  بهداشت محیط و حرفه‌ای در رفسنجان و انار

منبع: ایـسنا
? استقرار ۱۰ تیم بازرسی  بهداشت محیط و حرفه‌ای در رفسنجان و انار