استقبال گسترده از آموزش حضوری در کرمان/برگزاری امتحانات در خرداد

کرمان – مدیر کل آموزش و پرورش کرمان گفت: امتحانات پایان ترم دانش آموزان در همه شهرستان های استان کرمان حتی مناطق گرمسیر خرداد برگزار می‌شود. به گزارش فت فتو، رضا رضایی گفت: ما به عنوان مسئولان آموزش و پرورش، باید گره گشای کار مردم باشیم و تلاش کنیم که کار مردم را راه بیاندازیم. […]

کرمان – مدیر کل آموزش و پرورش کرمان گفت: امتحانات پایان ترم دانش آموزان در همه شهرستان های استان کرمان حتی مناطق گرمسیر خرداد برگزار می‌شود.

به گزارش فت فتو، رضا رضایی گفت: ما به عنوان مسئولان آموزش و پرورش، باید گره گشای کار مردم باشیم و تلاش کنیم که کار مردم را راه بیاندازیم.

وی می‌گوید: این مسئولیتی که به ما سپرده شده در واقع به عنوان یک امانت در دستان ما است و باید سعی کنیم امانت دار خوبی باشیم؛ بنابراین از شما درخواست می‌کنم، محکم کار کرده و سستی در کارهای تان راه ندهید.

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در طول سه سال تحصیلی گذشته که کلاس‌ها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شد، همکاران ما مجاهدانه تلاش کردند تا روند آموزش مختل نشود؛ اما از آنجا که هیچ آموزشی جای آموزش حضوری را نمی‌گیرد و با توجه به تبعات و لطمات آموزش غیرحضوری علاوه بر افت تحصیلی، بازماندگان از تحصیل و ترک تحصیل در حوزه روانی و اجتماعی مشکلات زیادی برای دانش آموزان درست کرد، به همین دلیل حضوری شدن تحصیل، یکی از مهم‌ترین اتفاقات آموزشی در کشور است.

به‌گفته او خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از آموزش حضوری در استان از سوی اولیا، دانش آموزان و مسئولان صورت گرفت.

رضایی از تعامل مؤثر خانواده‌ها، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، نیروهای مسلح و نهادهای دولتی و غیردولتی با آموزش و پرورش در زمینه بازگشایی مدارس قدردانی کرد.

وی می‌گوید: حفظ سلامت جسمانی فرهنگیان و دانش آموزان، خط قرمز ما در زمینه پیگیری آموزش حضوری است و بر توجه ویژه به رعایت مسائل بهداشتی در مدارس تاکید کرده‌ایم و از مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان خواسته‌ایم که با قدرت آموزش حضوری را پیگیری و اجرا کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: براساس آنچه قانون مشخص کرده، سال تحصیلی تا پایان اردیبهشت ماه بوده است؛ بنابراین می‌بایست از تمامی وقتی که در اختیار ما قرار دارد برای آموزش استفاده کنیم و هیچ آزمون پایان دوره‌ای طی این مدت برگزار نشود و تمامی آزمون‌ها؛ حتی در مناطق گرمسیری استان در خرداد ماه برگزار شود.

وی به عدالت محوری بودن برنامه‌های پیش روی آموزش و پرورش استان کرمان پرداخت و خواستار توجه ویژه به مناطق محروم، حاشیه‌ها و دانش آموزان بازمانده از تحصیل شد.

رضایی گفت: عدالت محوری، کیفیت بخشی و تربیت تمام عرصه‌ها، مهم‌ترین رویکرد آموزش و پرورش استان کرمان برای ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی است.

کد خبر ۵۴۶۵۲۰۵




استقبال گسترده از آموزش حضوری در کرمان/برگزاری امتحانات در خرداد

منبع: مــهر
? استقبال گسترده از آموزش حضوری در کرمان/برگزاری امتحانات در خرداد