استقبال دانش آموزان کرمانی از آموزش های فنی و حرفه ای

کرمان – مدیرکل آموزش و پرورش کرمان از استقبال دانش آموزان کرمانی از آموزش های فنی و حرفه ای در این استان خبر داد. به گزارش فت فتو، رضا رضایی در نشست هم اندیشی در خصوص فعالیت‌های صنعتی و تولیدی که ظهر سه شنبه برگزار شد گفت: توانمند سازی و مهارت افزایی نسل جدید یکی […]

کرمان – مدیرکل آموزش و پرورش کرمان از استقبال دانش آموزان کرمانی از آموزش های فنی و حرفه ای در این استان خبر داد.

به گزارش فت فتو، رضا رضایی در نشست هم اندیشی در خصوص فعالیت‌های صنعتی و تولیدی که ظهر سه شنبه برگزار شد گفت: توانمند سازی و مهارت افزایی نسل جدید یکی از اهداف آموزش و پرورش استان کرمان است و با توجه به نیاز بازار کار نیز بسیاری از دانش آموزان مقطع دوم متوسطه در زمینه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای فعالیت دارند و ۴۱ درصد دانش آموزان در این مقطع در مدار فنی و حرفه‌ای مشغول به تحصیل هستند.

وی بیان کرد: ۱۷۵ هنرستان و ۲۰۴ مدرسه کاردانش در کرمان فعال هستند و تجربه نشان داده است اکثر افرادی که در این مراکز مشغول به تحصیل شده‌اند جذب بازار کار می‌شوند.

وی عنوان کرد: توسعه فعالیت‌های مهارتی و فنی و حرفه‌ای از مهمترین اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد و نیاز است در این زمینه به خصوص دستگاه‌های مرتبط همکاری بیشتری با آموزش و پرورش داشته باشند.

وی تجهیز هنرستان‌ها را یکی از هزینه برترین اقدامات دانست و گفت: در این راستا به همکاری دستگاه‌های مختلف نیاز داریم.

کد خبر ۵۶۳۲۹۰۲




استقبال دانش آموزان کرمانی از آموزش های فنی و حرفه ای

منبع: مــهر
? استقبال دانش آموزان کرمانی از آموزش های فنی و حرفه ای