استقبال خوبی از رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان شده است

مسئول گرافیک صدا و سیما مرکز کرمان گفت: زمانی که برای کار داوری بنده را معرفی کردند، فکر نمی‌کردم این‌گونه از این رویداد استقبال شود. اعظم مهدوی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ در خصوص پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان گفت: زمانی که برای کار داوری بنده را معرفی […]

مسئول گرافیک صدا و سیما مرکز کرمان گفت: زمانی که برای کار داوری بنده را معرفی کردند، فکر نمی‌کردم این‌گونه از این رویداد استقبال شود.

اعظم مهدوی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ در خصوص پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان گفت: زمانی که برای کار داوری بنده را معرفی کردند، فکر نمی‌کردم این‌گونه از این رویداد استقبال شود و در این رویداد حضور در بخش موشن‌گرافیک بیشتر از انیمیشن بود.

مسئول گرافیک صدا و سیما مرکز کرمان ادامه داد: با توجه به ظرفیت انیمیشن و کار در این زمینه در استان بسیار است، توقعم این بود که تعداد تیم‌های شرکت کننده در این بخش بیشتر باشد؛ چرا که زمانی کرمان قطب انیمیشن کشور بود اما الان سایر استان‎‌ها در این زمینه پا را فراتر گذاشته‌اند و از استان کرمان پیشه گرفته‌اند.

داور پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان با تأکید بر اینکه برای کار در زمینه انیمیشن می‌طلبد این‌گونه همایش‌ها و رویدادها بیشتر در سطح استان برگزار شود، عنوان کرد: یکی از ایراداتی که در زمینه انیمیشن در استان شاهد هستیم این است که گروه‎‌ها در این عرصه منسجم نیستند و هم اکنون به‌گونه‌ای شده است که هر کس به تنهایی کار در این حرفه را می‌خواهد پیش ببرد و این در حالی است که ار با بودن تیم جلو می‌رود.

مهدوی خاطرنشان کرد: دو سال است که با برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج آشنا شده‌ام و معتقدم که کار در این زمینه را بسیار پویا شروع کرده‌اند و امیدوارم این پویایی را در تولیدات نیز شاهد باشیم.

انتهای خبر/م
 




استقبال خوبی از رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان شده است

منبع:آرمـان
? استقبال خوبی از رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان شده است