استفاده بیش از ۲۵ درصد خارج از مصوبه برای پرداخت بدهی‌های معوق استقلال

به گزارش گروه ورزشی فت فتو، حسین قربانزاده بعد از جلسه امروز با رضا درویش در مورد شرایط باشگاه استقلال در بورس و تعلیق نماد این باشگاه گفت: مدیران عامل هر دو باشگاه (استقلال و پرسپولیس) با وضعیت بسیار نابهنجاری مدیریت کردند که نتیجه آن را امروز شاهد هستیم. وی افزود: امروز آخرین مهلت برای […]

به گزارش گروه ورزشی فت فتو، حسین قربانزاده بعد از جلسه امروز با رضا درویش در مورد شرایط باشگاه استقلال در بورس و تعلیق نماد این باشگاه گفت: مدیران عامل هر دو باشگاه (استقلال و پرسپولیس) با وضعیت بسیار نابهنجاری مدیریت کردند که نتیجه آن را امروز شاهد هستیم.

وی افزود: امروز آخرین مهلت برای ارسال مدارک باشگاه استقلال به سازمان بورس بوده که این اسناد به دست ما نرسید و بخشی از اسناد آنها نیز همچنان در حال جست‌وجو است.

قربانزاده تاکید کرد: سهامدار به دلیل مالک بودن باید جزئیات آنچه که در باشگاه می‌گذرد مطلع باشد و حتماً ما در مورد جزئیات مغایرت اسناد پیگیر هستیم.

رئیس سازمان خصوصی سازی خاطرنشان کرد: بیش از ۲۵ درصد خارج از مصوبه برای پرداخت بدهی‌های معوق استقلال استفاده شده است. باید باشگاه در کنار درآمدی که مردم تحت عنوان افزایش سرمایه اضافه کرده‌اند منابع و درآمدی می‌داشت که بیش از این پول برای پرداخت بدهی‌های معوق استفاده نشود.

انتهای پیام/




استفاده بیش از ۲۵ درصد خارج از مصوبه برای پرداخت بدهی‌های معوق استقلال

منبع:آنـــا
? استفاده بیش از ۲۵ درصد خارج از مصوبه برای پرداخت بدهی‌های معوق استقلال