استعداد جوانان جیرفتی قربانی بی‌برنامگی هاست

نذیر کرمان/کرمان فرماندار جیرفت با انتقاد از عملکرد مجموعه های مسئول در این شهرستان گفت: هر چه می‌گوییم کسی صدایمان را نمی‌شنود. ورزش جیرفت تعطیل است و ما گلایه داریم. احمد بلندنظر در گفت و گو با نذیر کرمان اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان در جیرفت بدون هماهنگی با فرماندار به مدت یکسال به […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار جیرفت با انتقاد از عملکرد مجموعه های مسئول در این شهرستان گفت: هر چه می‌گوییم کسی صدایمان را نمی‌شنود. ورزش جیرفت تعطیل است و ما گلایه داریم.

احمد بلندنظر در گفت و گو با نذیر کرمان اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان در جیرفت بدون هماهنگی با فرماندار به مدت یکسال به صورت سرپرستی مدیریت می‌شود که بر همگان روشن است با این شیوه انگیزه‌ای برای کار کردن وجود ندارد. معلوم نیست چرا حکم ریاست آن را ابلاغ نمی‌کنند.

وی با انتقاد از کم توجهی ها به ورزش جیرفت و جنوب کرمان گفت: سال گذشته بودجه ورزش شهرستان دو میلیارد تومان بوده و امسال به ۱۱ میلیارد تومان رسیده و معلوم نیست کجا هزینه می‌شود.

فرماندار جیرفت با گلایه از بی توجهی‌ها نسبت به وضعیت ورزش در این شهرستان گفت: مسئولان مربوطه در مرکز استان انگار که جنوب کرمان را از جغرافیای این کشور نمی‌دانند و یکبار هم در این منطقه حضور پیدا نکرده تا تحولی یا تغییری در ورزش این دیار صورت گیرد.

بلندنظر درخشش ورزش در این شهرستان را حاصل تلاش‌ها و هزینه‌های شخصی دانست و افزود: ورزش جیرفت دارای استعدادهای بسیار خوبی در رشته‌های مختلف است و آنچه را که امروز شاهد درخشش ورزشکاران این دیار در مسابقات ملی و بین‌المللی هستیم، نتیجه تلاش، استعداد و هزینه شخصی خود ورزشکار است.

فرماندار جیرفت گفت: ورزش جیرفت تعطیل است. بابت این نابسامانی گله‌مندیم و فریاد می‌زنیم ولی متاسفانه کسی صدای ما را نمی‌شنود.

وی افزود: البته در بخش‌های مختلف این شهرستان تعداد ۴۸ پروژه چمن مصنوعی و زمین ورزشی توسط بخشداری‌ها و دهیاری‌ها در حال اجراست و تعدادی از آنها به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام 




استعداد جوانان جیرفتی قربانی بی‌برنامگی هاست

منبع: ایـسنا
? استعداد جوانان جیرفتی قربانی بی‌برنامگی هاست