استشمام بوی تک تک شهدای ۸ سال دفاع مقدس ثارالله در موقعیت شهید کازرونی

حسین معروفی گفت: در حقیقت شهدای ثارالله در طول ۸ سال دفاع مقدس ملجا و تکیه گاه و محل تربیتی آنها همین مکان مقدس بود و از اینجا به سمت اردوگاه های دشمن و صحنه های نبرد شلمچه، طلائیه، جبهه های میانی و غربی و حتی برای عبور از اروند روانه می شدند. به گزارش” […]

حسین معروفی گفت: در حقیقت شهدای ثارالله در طول ۸ سال دفاع مقدس ملجا و تکیه گاه و محل تربیتی آنها همین مکان مقدس بود و از اینجا به سمت اردوگاه های دشمن و صحنه های نبرد شلمچه، طلائیه، جبهه های میانی و غربی و حتی برای عبور از اروند روانه می شدند.

به گزارش” فت فتو ” سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان در بازدید از اردوگاه سپاه ثارالله به نام شهید سلیمانی در موقعیت شهید کازرونی گفت: یکی از مکان های مقدسی که برای جنوب شرق کشور به عنوان ثارلله ویژگی خاصی دارد مکان اسقرار لشکر ۴۱ ثارالله است که به نام اردوگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی نامگذاری شده است، این مکان محل تربیت شدگان مکتب امام خمینی رضوان الله تعالی است.

وی افزود: در حقیقت شهدای ثارالله در طول ۸ سال دفاع مقدس ملجا و تکیه گاه و محل تربیتیشان همین مکان مقدس بود و از اینجا به سمت اردوگاه های دشمن و صحنه های نبرد شلمچه، طلائیه، جبهه های میانی و غربی و حتی برای عبور از اروند روانه می شدند.
معروفی تاکید کرد: اینجا محلی است که بوی تک تک شهدای کرمان و سرداران عزیز، آزادگان، جانبازان و فرمانده غیرتمند عزیز و بزرگوارمان حاج قاسم جان را می دهد و هنگامی که در این مکان قدم می زنید تک تک این شهدا و عزیزان را می بینید.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: تیپ ۴۱ ثارالله که بعد از عملیات رمضان تبدیل شد به لشکر همین مکان فعلی بود که درکنار آن مکانی قدیمی بود و در سال ۶۴ به بعد به فرماندهی حاج قاسم یک مکان دیگر به این محل فعلی اضافه شد.
 

وی افزود: به عنوان لشکر پیروز ۴۱ ثارالله این مکان برای استقرار گردان ها انتخاب شد و گردان های عملیاتی که نیروهای شان درجنگل های اطراف شهرک نبرد اهواز، در سد و جوشر و غرب میانی بودند در این مکان چند سوله ساخته شد تا یکجا متمرکز باشند بنابر این در این منطقه این مجموعه اردوگاهی زیبا افزوده شد و هم اداری و هم یک سوله بزرگ زمانی که عملیات ندارند نیروها دراین محل به استراحت بپردازند.

در موقعیت شهید کازرونی؛ عشق حقیقی ثارالله در آن نهادینه شده است

وی ادامه داد: امروز این مکان عشق حقیقی ثارالله در آن نهادینه شده است و ما همه شهدای معراجی خودمان را در این مکان می بینیم، بنابر این نگاه ما به این مکان صرفا به یک اردوگاه برای راهیان نور خلاصه نمی شود، بلکه مکانی تربیتی است که ارکان و نظام تربیتی امام انقلاب و اهل بیت از این مکان حرکت کردند و در صحنه نبرد خروشیدند و رزمیدند.

معروفی اذعان کرد: مبارزان ۴۱ ثارالله رزم درونشان دراین مکان بود و رزم بیرون در مقابل جبهه حق علیه باطل و دشمنان قسم خورده اسلام بود و کربلای ۵، نهر جاسم، والفجر ۸، کربلای ۱ و الفجر ۱۰ و هر ۲۵ عملیاتی که شهدای لشکر ۴۱ ثارالله که آن ها را خلق کردند.
 
وی ادامه داد: با یک نگاه کاملا اعتقادی و حضور معنا دار همه شهدا و حاج قاسم عزیزمان را در این مکان حس می کنیم، ۲ سال است که تردد زایرین را نداریم اما امروز ابلاغی برای راه اندازی آن داریم که با هماهنگی ستاد ملی کرونا و استان در صورتی که تایید شود با هماهنگی آموزش و پرورش واقشار کاروان ها فعال می شوند و تابع ستاد کرونا هستیم و تابعیت اجرایی ان ابلاغ ستاد ملی کرونا است.

 آماده ساخت زائر سرا در موقعیت شهید کازرونی هستیم 

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه؛ امده ایم که اینجا را درراستای امنیت، روشنایی و غیره آماده سازی کنیم و اهداف تربیتی را درمحل عروج شهدا و تربیت نسل جهادگر و شهادت طلب را را دنبال کنیم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: آمادگی داریم برای ساخت بخشی از این زمین برای زائران اربعین که مدیریت را نیز بر عهده بگیریم و همه امکانات خودمان را در اختیار حاضریم بگذاریم تا زائرسرای بزرگ ساخته شود تا زائران در این مکان استراحت کنند و به سمت مکان‌های زیارتی عازم شوند.

انتهای پیام / طهماسبی
 




استشمام بوی تک تک شهدای ۸ سال دفاع مقدس ثارالله در موقعیت شهید کازرونی

منبع:آرمـان
? استشمام بوی تک تک شهدای ۸ سال دفاع مقدس ثارالله در موقعیت شهید کازرونی