استراتژی کانون‌های مساجد مبتنی بر بیانات رهبری ترسیم شده است

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمان گفت: بیانات مقام معظم رهبری در سال ۹۱ در واقع به‌عنوان نقشه راه و استراتژی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد محسوب می‌شود که بر اساس آن فعالیت‌ها برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود. به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای فهما، حجت‌الاسلام مصطفی گرجی، مدیر […]

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمان گفت: بیانات مقام معظم رهبری در سال ۹۱ در واقع به‌عنوان نقشه راه و استراتژی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد محسوب می‌شود که بر اساس آن فعالیت‌ها برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای فهما، حجت‌الاسلام مصطفی گرجی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز بیانات مقام معظم رهبری «۱۹ مهرماه» درخصوص کانون‌های مساجد، افزود: بیانات معظم‌له در سال ۹۱ در واقع به‌عنوان نقشه راه و استراتژی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد محسوب و بر اساس آن، فعالیت‌ها برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از مطالب مقام معظم رهبری مربوط به همکاری بسیج جهت فعال کردن کانون‌های مساجد است که خوشبختانه در این زمینه فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است و البته انتظار می‌رود این همکاری پر رنگ‌تر شود.

مدیر ستاد هماهنگی‌ کانون‌های مساجد استان کرمان بیان کرد: هماهنگی میان ارکان مسجد از دیگر نکاتی است که در فرمایشات مقام معظم رهبری به آن اشاره شده است. بنابراین در این زمینه باید انسجام و هماهنگی بیشتری حادث شود تا بتوانیم به هدف مشترک که احیای مسجد تراز اسلامی است، برسیم.

وی با اشاره به اینکه مخاطب‌شناسی و شناخت نیاز جوان نیز از دیگر نکات مهم  فرمایش رهبری است که برای جذب و ارتباط با جوانان باید به آن توجه جدی کرد، تصریح کرد: یکی از راهکارهای مهم در زمینه شناخت ذائقه نسل جوان، مطالعه کتاب است که خوشبختانه کانون‌های مساجد به آن اهتمام ویژه‌ای دارد و در برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف کانون، بحث ترویج فرهنگ مطالعه تأکید شده است.

گرجی تصریح کرد: در بحث برقراری ارتباط با نسل جوان، نوع برخورد و نحوه ارتباط‌گیری نیز بسیار اهمیت دارد که این موضوع نیز مورد تاکید مقام معظم رهبری است و تلاش شده است این امر محقق شود.

وی اضافه کرد: از آنجا که بر اساس سیاست‌گذاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد، سامانه بچه‌های مسجد جهت ثبت فعالیت‌های اعضای کانون راه‌اندازی شده است، تأکید بر این است که دغدغه‌های مقام معظم رهبری مورد توجه قرار بگیرد و موضوعاتی همچون کتاب و کتابخوانی، توجه به ذائقه و علاقه نوجوانان و جوانان مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام




استراتژی کانون‌های مساجد مبتنی بر بیانات رهبری ترسیم شده است

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? استراتژی کانون‌های مساجد مبتنی بر بیانات رهبری ترسیم شده است