استراتژی وزارت علوم ایجاد کیفیت در آموزش عالی است

کرمان- رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم گفت: استراتژی وزارت علوم ایجاد کیفیت در آموزش عالی است. به گزارش نذیر کرمان، روح الله رازینی ظهر چهارشنبه در سفر به کرمان، گفت: کیفیت آموزشی در کشور با نظارت ایجاد می‌شود و یکی از خواسته‌های ما که بارها از طرف رئیس جمهور نیز به […]

کرمان- رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم گفت: استراتژی وزارت علوم ایجاد کیفیت در آموزش عالی است.

به گزارش نذیر کرمان، روح الله رازینی ظهر چهارشنبه در سفر به کرمان، گفت: کیفیت آموزشی در کشور با نظارت ایجاد می‌شود و یکی از خواسته‌های ما که بارها از طرف رئیس جمهور نیز به آن اشاره شده است ارتقای بهره وری در آموزش است.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم با اشاره به تأکید وزیر علوم به سفرهای استانی اظهار داشت: وزارت علوم بر مبنای حکمرانی از پایین به بالا برنامه ریزی می‌کند و به همین علت هیچ گاه در وظیفه نظارت دفاتر استانی خود دخالت نکردیم.

او استراتژی وزارت علوم را ایجاد کیفیت در آموزش عالی دانست و در رابطه با دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان بیان داشت: علی رغم اینکه مشکلاتی در شناخته شدن این دانشگاه وجود داشته است اما این دانشگاه را به عنوان یک دانشگاه مهم می‌شناسیم و جزو دانشگاه‌های اصلی استان کرمان است.

کد خبر ۵۹۳۳۹۱۵




استراتژی وزارت علوم ایجاد کیفیت در آموزش عالی است

منبع: مــهر
? استراتژی وزارت علوم ایجاد کیفیت در آموزش عالی است