استان کرمان ۲۳ درصد رشد تردد جاده‌ای دارد

کرمان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: استان کرمان طی یک سال گذشته ۲۳ درصد رشد ترددهای جاده‌ای را داشته است. به گزارش نذیر کرمان، سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی پیش از ظهر یکشنبه در کمیسیون مدیریت اجرایی حمل و نقل جاده‌ای استان اظهار داشت: رفع نقاط حادثه‌خیز، برنامه‌های آموزشی، علائم راهنمایی و رانندگی و … […]



کرمان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: استان کرمان طی یک سال گذشته ۲۳ درصد رشد ترددهای جاده‌ای را داشته است.

به گزارش نذیر کرمان، سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی پیش از ظهر یکشنبه در کمیسیون مدیریت اجرایی حمل و نقل جاده‌ای استان اظهار داشت: رفع نقاط حادثه‌خیز، برنامه‌های آموزشی، علائم راهنمایی و رانندگی و … در حد توان استان و با همراهی دستگاه‌های مختلف انجام شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان تاکید کرد: خودروهای حامل اتباع غیرمجاز و قاچاق سوخت بخش قابل توجهی از تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کرمان را شامل می شوند.

آیت‌اللهی موسوی با تاکید بر اینکه هیچ استانی با این معضل مواجه نیست، گفت: علت وقوع ۵۰ درصد تلفات، عامل انسانی است.

وی تصریح کرد: استان کرمان طی یک سال گذشته ۲۳ درصد رشد ترددهای جاده‌ای را داشته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان ادامه داد: به نسبت طول راه‌ها و وسعت استان کرمان، همه آنچه در توان داشتیم را بکار گرفتیم.

آیت‌اللهی موسوی افزود: در میزان وقوع حوادث جاده‌ای، وضعیت بهتری نسبت به استان‌های بالادست خود داریم.

وی خاطرنشان کرد: درست نیست که استان کرمان با استان‌های دیگری که به لحاظ وسعت و طول جاده‌ای، به اندازه یک شهرستان این استان هستند، مقایسه شود.

کد خبر ۶۱۱۹۳۳۷


استان کرمان ۲۳ درصد رشد تردد جاده‌ای دارد

منبع: مــهر
? استان کرمان ۲۳ درصد رشد تردد جاده‌ای دارد