استان کرمان پیشرو در مدرسه سازی

آیین انعقاد تفاهم نامه ساخت ۳۲ مدرسه در استان در قالب پویش کرمان دانا با حضور استاندار کرمان برگزار شد. آیین انعقادتفاهم نامه ساخت ۳۲مدرسه در قالب ۱۹۲ کلاس درس در ۳۲ شهرستان و استان کرمان برگزار شد. این  در قالب پویش کرمان دانا با همکاری موسسه خیریه مهر گیتی در کرمان با حضور استاندار […]

آیین انعقاد تفاهم نامه ساخت ۳۲ مدرسه در استان در قالب پویش کرمان دانا با حضور استاندار کرمان برگزار شد.

آیین انعقادتفاهم نامه ساخت ۳۲مدرسه در قالب ۱۹۲ کلاس درس در ۳۲ شهرستان و استان کرمان برگزار شد.

این  در قالب پویش کرمان دانا با همکاری موسسه خیریه مهر گیتی در کرمان با حضور استاندار و مدیران آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان برگزارشد.

معاون امور عمرانی استاندار در این جلسه گفت: اگر خیری مدرسه ای را ۳۰ درصد در زمینه ساخت و ساز پیش ببرد ما برای مابقی بودجه یعنی ۷۰ درصدباقیمانده به آموزش و پرورش کمک می کنیم و البته این کار باید از مناطق محروم شروع شود.

به گفته موسوی همچنین از بودجه استانی به نوسازی مدارس بیشتر کمک خواهیم کرد.

فداکار، استاندار کرمان نیز با تاکید بر اصول تعلیم و تربیت گفت: نام مدارس خیرساز به نام خیرثبت می شود و حتماً به این موضوع توجه شود این امر موجب تشویق دیگران نیز می شود بنابراین خیران و این کار بزرگشان باید تکریم شوند.

رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: گیتی نژاد از همکاران ما ۴۲ سال معلم بودند و اکنون نیز به عنوان موسسه خیریه مهر گیتی در سراسر کشور مشغول ساخت مدرسه هستند که تاکنون صد مدرسه در کشور ساخته اند.

به گفته او همه این مدارس دارای سالن ورزشی خواهند بود.

فت فتو کرمان کرمان




استان کرمان پیشرو در مدرسه سازی

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? استان کرمان پیشرو در مدرسه سازی