استان کرمان مرکز مقاومت است

کرمان- رییس کل ستاد نیروهای مسلح در سفر به کرمان، این شهر را به عنوان مرکز مقاومت ارزیابی کرد و هدف از سفر به کرمان را حضور در جمع همرزمان سپاهی، ارتشی و نیروی انتظامی دانست. به گزارش نذیر کرمان، سرلشکر محمد باقری که ظهر دوشنبه در رأس یک هیأت نظامی وارد استان کرمان شد، […]

کرمان- رییس کل ستاد نیروهای مسلح در سفر به کرمان، این شهر را به عنوان مرکز مقاومت ارزیابی کرد و هدف از سفر به کرمان را حضور در جمع همرزمان سپاهی، ارتشی و نیروی انتظامی دانست.

به گزارش نذیر کرمان، سرلشکر محمد باقری که ظهر دوشنبه در رأس یک هیأت نظامی وارد استان کرمان شد، هدف از سفر به کرمان را حضور در جمع همرزمان سپاهی، ارتشی و نیروی انتظامی دانست.

وی با بیان اینکه کرمان مرکز مقاومت کشور است، به تمجید از مردم خونگرم این استان پرداخت و گفت: شهر کرمان مبدا شهید جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی است.

سرلشکر باقری با حضور در پایگاه هوانیروز کرمان، گفت: هوانیروز کرمان جزو قوی‌ترین‌های یگان‌های نیروهای مسلح کشور است.

وی با اشاره به گزارش‌های رسیده درخصوص امکانات رزمی و عملیاتی هوانیروز کرمان گفت: میزان آمادگی پایگاه هوانیروز کرمان در دو سال گذشته رشد بسیار خوبی داشته و این پایگاه با بالگردهای مناسب و آماده، امکان پشتیبانی رزمی مناسب از نیروها را خواهد داشت.

کد خبر ۵۹۴۵۳۰۲




استان کرمان مرکز مقاومت است

منبع: مــهر
? استان کرمان مرکز مقاومت است